וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רובין על הזוגיות עם מחמוד צפורי: "אבא עדיין לא מקבל אותו"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 13:50

כוכבת "הישרדות" עדכנה את עוקביה בסטטוס הקשר של אביה עם משתתף "המירוץ למיליון": "הוא מאוד אטום - אם מישהו אוהב אותי, שלא יהיו לו תנאים במה שאני עושה בחיי הפרטיים". צפו

גל רובין ומחמוד ("מודי") צפורי/צילום מסך מתוך אינסטגרם - galrubinn

כוכבי הריאליטי גל רובין ומחמוד ("מודי") צפורי נמצאים בזוגיות כבר כמה חודשים טובים, וכמובן שבשל העובדה שצפורי הוא ערבי-ישראלי, בני הזוג חטפו לא מעט אש על הקשר שלהם.

בסדרת סטוריז שהיא פרסמה אתמול (שני) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 102 אלף עוקבים, שיתפה רובין בשיחה שהייתה אמורה לנהל עם אביה, שהתנגד בעבר לקשר של בתו עם כוכב "המירוץ למיליון", על הזוגיות המתוקשרת שלה. "כל המשפחה שלי מאוד מקבלת ואוהבת אותו, אבל אבא שלי מאוד אטום לקבל את זה שהוא ערבי - בסופו של דבר, עם כל הכבוד והאהבה הענקית שיש לי לאבא שלי, מעל הכל ולפני הכל, אני הולכת לישון עם עצמי ועם מודי בכל יום, וחשוב לי שאלך לישון עם בן אדם שטוב לי איתו, אי אפשר כל הזמן רק לרצות את כולם ושכולם יהיו מרוצים ממני, ושאני אהיה אומללה ושוויתרתי על משהו שהוא מהותי לי".

כוכבת "הישרדות" הוסיפה: "אם מישהו אוהב אותי כמו שמצופה שאני אוהב אותו, זה מתחיל בזה שלא יהיו לו תנאים במה שאני עושה בחיי הפרטיים".

גל רובין ומחמוד צפורי באירוע של וואלה ספורט. אלירן אביטל,
חמודים. רובין וצפורי/אלירן אביטל

בסדרת סטוריז נוספת, אותה פרסמה הבוקר, רובין שיתפה בשאלה שקיבלה מאחד מעוקביה. "אתם זוג מקסים! מרגש שאת מצליחה לעמוד בכל האש והרעל שזורקים לעברך ולהישאר קשובה לרצונותייך", שיתפה - והשיבה עד כמה היא נהנית לקרוא את התגובות החיוביות שהיא מקבלת.

רובין סיפרה כיצד כשהחליטה לפרסם את הזוגיות שלה, צפורי הכין אותה לכך שהיא תספוג עליה אש - והיא עמדה על שלה. "נתתי לכם להיכנס לחיים שלנו, לא התנצלתי, אמרתי את הדברים בצורה מאוד-מאוד בריאה ומגנה על בן הזוג שלי, זה מה שהשאיר את זה סגור וחזק, וכיף שרואים את זה", אמרה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גל רובין ומחמוד ("מודי") צפורי/צילום מסך מתוך אינסטגרם - galrubinn

כזכור, אביה של רובין, הרב שמעון רובין, הוא חוזר בתשובה, שגם אשתו לשעבר, אמה של יוצאת הריאליטי, חזרה בתשובה. הזוג גידל את בנותיהם באורח חיים דתי, אך בסופו של דבר היא עצמה יצאה בשאלה. מאז פרסום הזוגיות של בתו עם צפורי, הביע האב את דעתו עליה ללא חשש.

"אני רואה את זה בחומרה רבה, כמו בגידה", אמר בחודש מאי האחרון. "אמרתי לה שזה או אני או הוא, והיא לא ענתה. קיבלתי אותה עם כל מה שהיא עשתה, קעקועים והכל בסדר, אבל ללכת עם ערבי זו חציית גבול", אמר.

"אני לא מוכן להיות במצב כזה בקשר איתה, אי אפשר להשלים עם דברים כאלה - אבל אם היא תחליט לעזוב אותו, אהיה איתה בקשר", הוסיף. הוא אפילו התייחס לילדיה של רובין: "הם מסכנים וסובלים. היא לוקחת אותם איתה אליו, ישנים שם אצלו ביפו" (מאז, יש לציין, השניים עברו להתגורר ביחד, ע"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully