וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "המירוץ למיליון" התעמתו: "אי אפשר לחזור להיות חברים"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 15:42

מודי ספורי ומיקי ללום התייחסו לראשונה לפרישה המפתיעה שלהם מתוכנית הריאליטי: "זה משהו שנבנה". ללום טען שחברו "ידע שאני רוצה לסיים את המירוץ", אך זה הכחיש: "זו הייתה הפתעה ענקית בשבילי". צפו

מודי ספורי ומיקי ללום מ"המירוץ למיליון" חדשות הבוקר"/"חדשות הבוקר" - קשת 12

צופי "המירוץ למיליון" הופתעו שלשום (שבת) כאשר מודי ספורי ומיקי ללום, אחד הזוגות הבולטים ביותר בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, החליטו לפרוש מהתוכנית, כשהם כבר הגיעו לנקודת הסיום במונגוליה - לאחר שללום הודיע שהוא אינו מעוניין להמשיך עוד.

"די, מספיק. מיציתי, אני מתגעגע. נמאס לי לצלוע כמו ברווז כבר ארבעה מקטעים, נמאס לי לקטר ולהעיר ושמודי יגיד לי שאני מוריד אותו. קשה לי, ואני גם צריך להיות נאמן לעצמי - זה לא אני", אמר מול המנחה יהודה לוי, בעוד חברו מנסה לשכנע אותו להישאר, ללא הצלחה.

המירוץ למיליון. אינסטגרם, צילום מסך
המירוץ למיליון/צילום מסך, אינסטגרם

לראשונה מאז שודר הפרק, השניים נפגשו הבוקר (שני) ב"חדשות הבוקר" בקשת 12, שם הם דיברו על הפרישה המפתיעה. "זה משהו שנבנה, הוא ידע שאני רוצה לסיים את המירוץ", אמר ללום במהלך השיחה שקיים הצמד עם ניב רסקין - אך ספורי הכחיש זאת, וטען: "סיכמנו לצאת מהמירוץ אם זה בגלל הכאבים שלו, בלי מצלמות, בלי דרמות, שכמו שני גברים נלך הביתה. הוא אמר 'לא, ממשיכים'. מבחינתי זה נגמר שם. הייתי מוכן לפרוש למענו, אבל בידיעה, לא בהפתעה. הוא אמר בעצמו שהוא החליט על המדרגות".

ללום הסביר כי הוא הקשיב לתגובות הגוף, הלב והנפש שלו: "זאת לא הייתה החלטה שנלקחה באותו רגע, זו הייתה החלטה שנבנתה. בסנגל היינו במצב קשוח עם הגב שלי. כשהגענו לאזרבייג'ן, הייתה תקרית עם סיפור המדרגות, שם זה היה המשבר הגדול והרציני. קיבלנו החלטה ביחד, במעבר שלנו ממדינה למדינה - ביוזמתו, בעידודו, ושמחתי שזה בא ממנו - כי הוא הבין שהגב שלי גמור לגמרי, שאת המדינה הבאה אנחנו עושים בכיף, בלי להתמרמר ובלי לריב, מסיימים את זה יפה, לא משנה באיזה מקום מסיימים, אלא עושים את זה בצורה יפה ומכובדת".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מודי ומיקי מ"המירוץ למיליון". "המירוץ למיליון" - קשת 12, צילום מסך
מודי ומיקי מ"המירוץ למיליון"/צילום מסך, "המירוץ למיליון" - קשת 12

ספורי המשיך להכחיש את טענותיו של חברו, ואמר: "ממש לא ידעתי, לא תכננו לפרוש - אמרנו שאם פורשים, פורשים בלי מצלמות. אתה אמרת לי 'אני ממשיך'. אמרתי לך שאני מוכן ללכת הביתה בגלל הגב שלך, ומה אמרת לי? 'אני יכול להמשיך, ממשיכים'. זו הייתה הפתעה ענקית בשבילי".

במהלך הריאיון שלהם, השניים חשפו גם כי החברות שלהם נפגעה מאוד מאז סיימו את חלקם בתוכנית. "כל מערכת יחסים מגיעה לסופה, בסופו של דבר, בטח ובטח אם זאת מערכת יחסים שכוללת בתוכה גם מערכת יחסים קולגיאלית, גם חברות, גם משפחה, גם עבודה", אמר ללום. "אנחנו לא בשנאה, אבל אי אפשר לחזור להיות חברים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully