וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא "הכוכב הבא" נגד יהודה לוי: "השנאה שלכם הורגת חטופים"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 18:22

לאחר שהשחקן קרא לעוקביו באינסטגרם לצאת להפגין נגד הממשלה והתנהלותה בהחזרת החטופים, אילון שאלתיאל תקף אותו: "אתם רק מחזקים את רוצחי החטופים". רותם סלע קראה גם היא להפגין: "בואו נגלה סולידריות ונעמוד לצד המשפחות"

מותאם לבוקסה - יהודה לוי. אור גפן,
מותאם לבוקסה - יהודה לוי/אור גפן

מפורסמים רבים הביעו היום (ראשון) את דעתם על מציאת ששת גופות החטופים שנרצחו בשבי חמאס, כשרבים מהם הצטרפו לקריאות לצאת להפגין נגד הממשלה בגין התנהלותה בשחרור החטופים.

אחד מהם היה יהודה לוי, שפרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 266 אלף עוקבים, שבו כתב: "הכעס והכאב שמתלווים לתחושה של הבוקר הנוראי הזה הן אנרגיות חזקות ומצטברות שאמורות להזיז אותנו לשינוי. זה כמו סימנים מהיקום - סימנים כואבים וברורים באותיות גדולות, קרובים לפרצוף שלנו כדי שנתעורר ממשחק הדמים הזה, מהאדישות והייאוש שפקד את כולנו".

סטורי של יהודה לוי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yuda29, צילום מסך
סטורי של יהודה לוי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yuda29

הוא המשיך: "אסור לנו להירדם ולהתעייף, עכשיו-עכשיו-עכשיו זה הזמן לעשות תפנית ושינוי חזק - ככה ככה זה לא יכול להימשך יותר. זהו! מספיק!!! להתפקד, להתאחד ולפעול למען השפיות והבריאות הנפשית של העם הזה בידיים שלנו, של האזרחים".

בסוף הסטורי, השחקן בן ה-45 כתב: "כולנו רוצים משהו טוב יותר. האחריות עלינו והחטופים גם. אתמול זה הזמן. צאו לרחובות!!".

כמה שעות אחר כך, לוי פרסם סטורי נוסף, הפעם של סרטון שבו הוא מתהלך ברחוב כשהוא עונד על חולצו סיכה צהובה למען החטופים. "היום ב-19:00 בקפלן. לצאת, כולם לצאת! לצאת, צאו-צאו-צאו-צאו, לצאת-לצאת-לצאת!", אמר כשבקולו נשמעת התלהבות גדולה. "לא למרפסות. לרדת במעלית, ללכת לכיכר ולהיות שם בראבק. לצאת! זה הזמן, די, מספיק, אי אפשר יותר, די, נגמר. מספיק, לצאת. היום יוצאים".

בתגובה לדבריו של השחקן, הזמר אילון שאלתיאל, שהשתתף באחת העונות הקודמות של "הכוכב הבא", יצא נגד לוי, וכתב לו: "אם היו מרימים דגל אחד או שלט שכתוב עליו מוות לחמאס, הייתי מגיע, אבל כל מה שמעניין זה רק לא ביבי. כשהשנאה שלכם לחמאס תהיה גדולה יותר מלביבי, אולי הייתם מצליחים. השנאה שלכם הורגת את החטופים. חמאס חי מהתקשורת ואתם רק מחזקים את רוצחי החטופים. חבל שכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כמובן שלוי לא היה היחיד שקרא לעוקביו לצאת להפגין נגד הממשלה, כשגם רותם סלע, שהתבטאה בעבר לא פעם בנושא, הצטרפה אליו, ופרסמה סטורי באינסטגרם שלה, שם יש לה 1.2 מיליון עוקבים. "הבוקר, לצערנו, קיבלנו עוד הוכחה קשה מנשוא שהזמן נגמר. חייבים להחזיר את החטופים הביתה, חייבים להחזיר את האחים והאחיות שלנו. בואו נגלה ערבות הדדית, בואו נגלה סולידריות ונעמוד לצד המשפחות. הערב ב-19:00 בבגין בתל אביב, נקרא להחזרת כל החטופים הביתה".

צילום מסך מתוך אינסטגרם - rotemsela1/רותם סלע קוראת להפגין נגד הממשלה
רותם סלע קוראת לצאת להפגין נגד הממשלה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - rotemsela1, צילום מסך
רותם סלע קוראת לצאת להפגין נגד הממשלה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - rotemsela1

עוד בבוקר, השחקנית-דוגמנית פרסמה סטורי שבו תקפה את הממשלה: "ממשלת ישראל מפרה את החוזה הבסיסי ביותר בין המדינה לאזרחיה, ומפקירה את האחים והאחיות שלנו שבשבי חמאס. זוהי החובה המוסרית של כולנו להילחם על החיים של מי שעדיין בשבי".

היא הוסיפה: "בואו נעמוד לצד משפחות החטופים, בואו נראה שאכפת לנו, בואו נילחם על המדינה הזו. אין לנו אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully