וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה החשמלית שלו: הברכה המתוקה של יהודה לוי לדנה פרידר

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 20:50

השחקנית דנה פרידר, שהיא גם חצי מהפאוור קאפל הלאומי והאהוב, חגגה יום הולדת וזכתה לא רק להפתעה רומנטית ומתוקה מבן זוגה, השחקן יהודה לוי, אלא גם לברכה ממיסה שריגשה את כולם עם גל הנוסטלגיה שהביאה איתה. וואלה! סלבס ילדת פסטיגל

קשה למצוא אזרח במדינת ישראל שלא זוכר או זוכרת איפה הם היו ביום בו פורסם על הזוגיות של השחקנים דנה פרידר ויהודה לוי, שהפכו בשנייה לפאוור קאפל האהוב ביותר במדינת ישראל. מאז, זוג האוהבים כבר הספיקו לעבור לגור יחד ולהופיע באינספור תמונות פפראצי משמחות, כי נראה שאת רוב הדברים הם מעדיפים לשמור לעצמם ולא מעלים יותר מידי מהחיים המשותפים.

לכבוד יום הולדתה ה- 37 של הכוכבת, היא קיבלה מחווה מרגשת מבן הזוג שלה, שכללה לא מעט בלונים, בלשון המעטה, עליהם נכתב שמה של פרידר בפונט מפואר וכמובן שהייתה גם ברכה קצרה וקולעת: "נערה חשמלית, בחורה אמיתית בתוך עולם מוזר. מזל טוב! אני אוהב אותך", חתם והצליח להמיס גם ליבה הקר של וואלה! סלבס.

כאמור, השניים עברו לגור יחד וקשה להאמין שכבר עברה יותר מחצי שנה מאז. רגע לפני פרסום ההחלטה על הצעד הבא ביחסים שלהם, סיפר לוי בזמנו קצת על היחסים של השניים: "למרות שאני בחוץ ובמקצוע בו אני צריך להיות בחוץ, יש לי את המקום הזה שאני אוהב שניה להתחבא. היה לנו כיף במחבוא, היה לנו רגע להכיר אחד את השניה".

וואלה! סלבס רצתה עוגת שווארמה ליום ההולדת אבל התקציב אפשר לה רק תוספת צ'יפס ולאפה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully