וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: דנה פרידר מאשרת את הזוגיות עם יהודה לוי

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 9:44

אחרי אין סוף התחמקויות, צילומי פאפרצי והצלבת הוכחות, השחקנית מאשרת סוף סוף את הזוגיות המרגשת עם יהודה לוי בראיון לקראת יציאת הסרט החדש בו היא מככבת. וואלה! סלבס לבבות בעיניים

דנה פרידר ויהודה לוי. אינסטגרם, צילום מסך
דנה פרידר ויהודה לוי/צילום מסך, אינסטגרם

קצת יותר מחודש אחרי שהחלו לצוץ השמועות העיקשות על הזוגיות החדשה והנוצצת בין יהודה לוי ודנה פרידר, האישור המיוחל סוף סוף הגיע, כשהשחקנית אישרה את הזוגיות בין השניים בראיון שהעניקה לקראת צאת הסרט החדש בו היא מככבת.

לא עוד תשובות מתחמקות ולא ברורות! פרידר מאשרת רשמית בראיון לאתר ynet כי היא והשחקן נמצאים בתחילתה של זוגיות מרגשת: "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי" סיפרה, והוסיפה גם את הסיבה מדוע עד כה נמנעו מלשתף על הזוגיות: "אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני. זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, אז מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי".

כזכור, בתחילת מרץ פורסם כי השניים נמצאים בזוגיות חדשה, מה שגרר להכחשות נמרצות מצדם. למרות הנסיונות להכחיש ולטשטש, הם נתפסו פעם אחר פעם כשהם מבלים יחדיו, בנסיעה ברכב או בטיפול פנים משותף. כעת נראה שתמו ההכחשות, ועידן חדש של זוגיות פוטוגנית מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully