וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד או לא? דנה פרידר מגיבה לשמועות על הזוגיות עם יהודה לוי

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 13:05

אירוע מתוקשר מאוד התרחש היום בבוקר, ועל אף שהיו שם שפע מכוכבי הביצה המקומית, אורחת אחת עניינה את כולם במיוחד. אז מה היא אומרת על הזוגיות החדשה? וואלה! סלבס חטטנית

דנה פרידר אירוע של yes. רפי דלויה,
אשת השעה. דנה פרידר/רפי דלויה
דנה אינטרנשיונל ונועה קירל אירוע של yes. רפי דלויה,
הנציגות לאירוויזיון בעבר ובהווה/רפי דלויה

בשבוע שעבר הביצה התעלפה כששמועות על זוגיות חדשה בין הגרושה הטרייה השחקנית דנה פרידר לבין השחקן ההורס יהודה לוי הציפו את מדורי הרכילות. מאז כל מה שנשאר היה לנו לעשות זה לפנטז על פאוור קאפל חדש ועל איך יראו הילדים וכמה יפים הם יהיו.

הבוקר (ג') נערך אירוע חשיפה של הפקות המקור של yes. בין כל המוזמנים היתה גם אשת השעה ואיך לא, כל תשומת הלב היתה עליה. "אנחנו לא ביחד" אמרה פרידר לכל מי שרק רצה לדעת מה קורה שם והמשיכה: "אנחנו מכירים שנים ואנחנו חברים טובים עוד מימי הפסטיגל הוא גם בכלל לא בארץ, הוא נסע לחודש להנחות את המירוץ למליון אז גם אם כן, איך אפשר?". לנו אישית זה נשמע כמו תירוצים.

מאור ומירן בוזגלו אירוע של yes. רפי דלויה,
הזוג המלכותי. מאור ומירן בוזגלו/רפי דלויה
אנה זק אירוע של yes. רפי דלויה,
אמרה שלום לנועה? אנה זק/רפי דלויה

כזכור, השמועות על הזוגיות החלו לאחר שהשניים נראו על ידי השכנים מבקרים זה את זו מספר פעמים, מה ששלח את העוקבים החרוצים לגלות תגובות אחד של השניה לתמונות ברשתות החברתיות, שתדלקו עוד יותר את החשד בדבר הזוגיות. כעת, כל מה שנשאר לנו זה לחכות שיהודה יחזור לארץ (מפריז שם נמצא יחד עם רותם סלע וליאור רז בפסטיבל עם הסדרה בה הם מככבים) ואז מצילומי המירוץ ולקוות שהזיווג הזה הוא לא רק בגדר שמועה אלא הרבה יותר.

עוד נצפו באירוע: הנציגה לאירוויזיון והסטודנטית הטרייה נועה קירל, דנה אינטרנשיונל, משפחת בוזגלו, אנה זק, קים אור אזולאי, תום יער, לוסי איוב והבטן ההריונית, יוסף סוויד ועוד.

וואלה! סלבס משתדלת שלא ליצור קשר עין עם השכנים, שמרימים גבה בכל יום כששליח אוכל מגיע לדירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully