וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ציפינו: יהודה לוי ודנה פרידר בתחילתו של קשר?

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:46

שמועות חדשות על זוגיות מפתיעה ופוטוגניות במיוחד החלו לחרוך את הביצה המקומית, וגורמים לכולם לתהות האם מדובר בפוטנציאל לזוג היפה ביותר שנראה כאן לאחרונה? וואלה! סלבס פסטיגל פנטזיה

דנה פרידר ויהודה לוי. אינסטגרם, צילום מסך
יפים בהגזמה/צילום מסך, אינסטגרם

את השחקנים יהודה לוי ודנה פרידר כולנו מכירים, וכך גם את כל מערכות הזוגיות שהיו להם, וגם את אלו שסתם הדביקו להם. הוא גרוש מזה כשנתיים משלומית מלכה, והיא התגרשה (בפעם השנייה) ממש לאחרונה. אם נאמין לשמועות שרצות היום (ב') בחוץ, לאחרונה הם לגמרי מעבירים את הזמן ביחד.

על פי פרסומה של העיתונאית יפעת הללי ממאקו, השניים נמצאים בתחילתה של זוגיות חדשה מתחת לראדר. השניים אמנם לא יצאו בהצהרות, אבל לאחרונה הועלו כמה סטוריז משותפים ברשתות שעוררו גל של שמועות. עכשיו רק נשאר לחכות האם השניים באמת יחד, ויש מצב שנוצר הזוג היפה ביותר בביצה, או ששוב נתאכזב מעוד זוגיות שהודבקה לשניים.

בחודש שעבר הגיע השחקן לפריימירת הסדרה "בגוף שלישי" בכיכובו וסיפר בכנות יוצאת דופן על הרצון להקים משפחה. במידה והזוג באמת ביחד, הם יאלצו להפרד לתקופה, כשלוי יעזוב בקרוב לתקופה של חודש לצורך צילומי "המירוץ למליון", שבדיוק אתמול (א') הוא הודיע על כך שהוא הוא נבחר להנחות, משהו שיכול להיות מכשול לקשר חדש, אבל כולנו מחזיקים אצבעות בתקווה שהפעם יהיה סוף טוב.

וואלה! סלבס חלמה על זוגיות עם יהודה לוי, אבל בשביל זוגיות כל כך פוטוגנית היא לגמרי מוכנה לוותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully