וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי על דנה פרידר: "אנחנו מתאהבים, כיף לנו"

השחקן הכי רותח בביצה המקומית הגיע לאירוע ולא היסס לדבר על דנה פרידר, איתה הוא מנהל מערכת יחסים בחודשים האחרונים. וואלה! סלבס שלולית

מאז שיהודה לוי ודנה פרידר השיקו באופן רשמי את הזוגיות שלהם, וואלה! סלבס לא רגועה. גם כי היא מאחלת להם סוף טוב ומאושר, אבל בעיקר מעצם היותם שני אנשים יפים בצורה לא סבירה.

לוי המתוק, שהפך לאחד הרווקים המבוקשים ביותר בביצה מאז הגירושים המתוקשרים משלומית מלכה, סיפר לוואלה! סלבס מי התחיל עם מי: "אנחנו מכירים כבר הרבה זמן אז זה משהו שקרה באופן מאוד טבעי. התחלנו לדבר וזה קרה, כמו שגבר ואישה רגע מתחילים לדבר ודברים מתעבים וקורים".

יהודה לוי דנה פרידר. אינסטגרם, צילום מסך
די להיות יפים/צילום מסך, אינסטגרם

שמועות על מערכת היחסים הלוהטת צצו כבר בחודש מרץ האחרון, אולם בני הזוג לא מיהרו לחשוף אותה. "אני מזל סרטן, לוקח לי רגע לצאת מהקונכיה", אמר לוי. "למרות שאני בחוץ ובמקצוע בו אני צריך להיות בחוץ, יש לי את המקום הזה שאני אוהב שניה להתחבא. היה לנו כיף במחבוא, היה לנו רגע להכיר אחד את השניה".

לוי הגיע הבוקר (ד') למסעדת פסטל בתל אביב, שם התקיים אירוע ההשקה של פסטיגל 2023. בין האורחים המכובדים והיפים היו נועה קירל, אנה זק, אוראל צברי, דניאל ליטמן, אמיר שורוש ועוד ועוד.

וואלה! סלבס מאוהבת ביהודה לוי עוד מהשכנים של צ'יץ'. יהודה, אם אתה קורא - ווינק ווינק.

  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully