וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע נגד הרב הראשי: "כל כך עצוב"

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 12:52

דבריו של הרב יצחק יוסף, שזקף את הצלחת סיכול המתקפה האיראנית לזכותם של בני הישיבות ולא לזכותו של הצבא, הצליחו לעצבן את רותם סלע

בווידאו: הרב הראשי לישראל יצחק יוסף: אם יכריחו אותנו ללכת לצבא, נסע כולנו לחו״ל/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים
התכנסות הרבנים בנושא הכשרות - הרב יצחק יוסף/ רותם סלע. הרבנות הראשית. אינסטגרם, עיבוד תמונה
הרב יצחק יוסף רותם סלע/עיבוד תמונה, הרבנות הראשית. אינסטגרם

הרב יצחק יוסף הצליח להצית לא מעט מחלוקות בשבועות האחרונים, בעקבות לא מעט אמירות שנויות במחלוקת כמו: "אם יכריחו אותנו ללכת לצבא - נסע כולנו לחו"ל. נקנה כרטיסים, אין דבר כזה. על זה עומדת המדינה. החילונים צריכים להבין שבלי התורה - לא הייתה הצלחה לצבא. ראינו איך הצבא הצליח ב-7 באוקטובר".

הבוקר (ראשון) יצא הרב בהצהרה חדשה: "13 אלף טילים זרקו על המדינה, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות, רבותיי, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני התורה, בזכות בני הישיבות. זו ההשקפה הנכונה", זקף את סיכול המתקפה האיראנית לזכות בני הישיבות במקום לזכות הצבא.

מי שלא הייתה מרוצה מהאמירה המקוממת היא מנחת הטלויזיה רותם סלע: "זה היה יכול להיות מצחיק, אם רק זה לא היה עצוב", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

בנוסף לאמירה על סיכול המתקפה, התייחס הרב הראשי גם לסערה הקודמת שחולל אחרי שאיים בירידה מהארץ: "כשאני אמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות, שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה, עלו בערוצים החילונים ודיברו נגדנו, איזו חוצפה".

הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
הרב יצחק יוסף/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

"הם שלחו לי מכתבים שאני אחזור בי. אמרתי בשום פנים ואופן אני לא חוזר בי. ניצלנו בכל המלחמה הזאת כשאויבנו קמו עלינו בדרום ובצפון. בזכות מה זה? בזכות בני הישיבות והאברכים. הם מגנים על כל החיילים ועל כל עם ישראל. מי שלא מאמין בדבר הזה הוא אפיקורוס", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully