וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי שמככב בימים אלה על המסך מצהיר: "אני הומו"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 20:45

שחר אלבז אמנם הודח מהמירוץ וכבר לא יזכה במליון שקלים יחד עם אמו, אבל היום הוא זכה במשהו חשוב לא פחות - החופש

שחר אלבז. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שחר אלבז/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בנות ישראל בטח יתאכזבו לקרוא את האייטם הזה, אבל מה לעשות? צריך להתמודד.

שחר אלבז בן ה-27 היה אמנם זמן קצר על מסך הטלוויזיה, כשרץ יחד עם אמו רונית, אבל הצ'ארם שלו עשה את העבודה גם בזמן הקצר הזה. היום, בפודקאסט שעשה לעמוד Forreal, התראיין ונחשף בפעם הראשונה: "אני הומו".

"היום הזה יום מאוד מרגש אבל גם מלחיץ, זה יום שאני בא לפתוח סיפור מאוד גדול מהחיים שלי, ואני שמח שהיום הזה הגיע", שיתף אלבז באומץ וסיפר על חוויות הילדות שלו.

"בחטיבה קראו לי 'הומו' ולא הבנתי בכלל את המשמעות של המילה ואיך זה בכלל קשור אליי", אולי בגלל שהייתי רקדן בילדותי, בזמן שאבא שלי חלם שבכלל אהיה שחקן טניס. יום אחד ראיתי את שחר פאר משחקת, והחלטתי שאני מתחיל לשחק גם כדי להוכיח את הגבריות שלי, וגם נכנסתי לבועה משלי ולא הייתי צריך להתמודד איתם".

שחר אלבז. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שחר אלבז/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"בכיתה ט', היה לי חבר טוב והוא סיפר לי שהוא נמשך אליי ורוצה להתנסות. הייתי בהלם וסירבתי. יום אחרי, החבר הזה הגיע לבית ספר עם כיפה, התחבר לכל הערסים בבית הספר וניתק איתי קשר. באותו היום התחלתי להרגיש עוינות מכל הכיתה ובהפסקה הילדים קראו לי 'הומו' וירקו עליי, וזה הרגע שאמרתי לעצמי שאני לא ממשיך שם. התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה 'בואי קחי אותי עכשיו!'. לא חזרתי לשם יותר".

לאמו, איתה רץ למליון, סיפר כבר בגיל 18, אך לאביו בשלב מאוחר יותר.

"אמרתי לו 'כל פעם לאורך כל השנים שמעתי אותך אומר כמה אני ילד מושלם והרגשתי שאתה לא הילד שאתה רצית'. אמרתי לו, 'אני נמשך לגברים' והתנצלתי. הוא תפס לי את היד ואמר לי, 'אתה לא עשית פשע, אני פה ותומך בך לכל מה שתצטרך. אתה הילד הכי מושלם ומדהים שיכולתי לבקש. התחבקנו והרגשתי כל כך מטומטם ששמרתי בבטן כל הזמן הזה".

כעת, כשאלבז שיתף את העולם, מה שלא עשה בזמן שהיה בפריים טיים, הוא וגם אנחנו מקווים שהוא ישחרר את העקבות וינצח בדרכו שלו, אפילו שזה לא יהיה את המירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully