וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפו: גל רובין ובן זוגה הערבי מחמוד צפורי נפשו בדרום וחטפו

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 18:51

רק לפני כחודש הרשת סערה על כך שיוצאת הריאלטי החרדית לשעבר, גל רובין, נמצאת בתחילתה של זוגיות עם מחמוד צפורי, ערבי ישראלי. אך לא נראה שזה עוצר אותם מלהמשיך להתקרב

הפוסט של גל רובין/אינסטגרם / צילום מסך
גל רובין ומחמוד צפורי. אור גפן,
גל רובין ומחמוד צפורי/אור גפן
גל רובין ומחמוד צפורי. צילום: אור גפן, יח"צ, עיבוד תמונה
גל רובין ומחמוד צפורי/עיבוד תמונה, צילום: אור גפן, יח"צ

"בעולם בו הכל מתהפך ברגע, במציאות שחיים שלמים של אנשים נעלמו בדרכם לחגוג, ביקום בו אדם לאדם זאב, בחרתי להנות מההווה, לתת ללב להתמגנט", כתבה יוצאת הריאליטי גל רובין בפוסט שהעלתה כשהיא הולכת יד ביד עם בן זוגה החדש, מחמוד צפורי.

השניים, כך נראה, יצאו לחופשה רומנטית בדרום הארץ ברכב כשצפורי נוהג ורובין במושב ליד, נראית מאוהבת ורוקדת לצלילי שירים בערבית. גם כאן התגובות לא איחרו להגיע: "הלכתם ללוויה של נשיא איראן? מקווה שניחמת את מודי שלך בהרבה אהבה, מסכן קשה לו המנהיג שלו מת", כתב אחד העוקבים.

"הייתי מפחדת לעלות לרכב עם אחד כזה, שלא יסיע אותה לשטחים!!!" כתבה עוקבת אחרת. "עוד תתעוררי מהחלום "הוורוד" שלך ותביני שהוא חלום בלהות. מה שנותר זה להסיר עוקב".

מי שהגיב לה ביותר נחמדות היה דוקא בן הזוג שכתב: "הטיול הכי מרגש וכיפי דהיה לנו. מאוהב בך קשות". כאמור, כך או כך, לא נראה שליוצאת הריאליטי מפריעות התגובות מהעוקבים והיא וצפורי ממשיכים להינות.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully