וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב החרדי לא מקבל את העובדה שבתו יוצאת עם ערבי ישראלי

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 12:17

יוצאת הריאליטי גל רובין הותקפה ברשתות החברתיות אחרי שנחשפה מערכת היחסים שלה עם מודי (מחמוד) צפורי. אדם נוסף שלא הצליח להכיל את הנושא הוא אביה - הרב שמעון רובין

גל רובין ומחמוד צפורי. אור גפן,
גל רובין ומחמוד צפורי/אור גפן

מערכת היחסים של פיינליסטית "הישרדות" גל רובין עם מחמוד (מודי) צפורי נחשפה רק לפני כמה שבועות, אך כבר הספיקה להסעיר את הגולשים ברשתות החברתיות מספר פעמים, בגלל שהיא ממוצא יהודי והוא ערבי - ישראלי.

אך מתברר שלא רק הטוקבקיסטים זעמו על הבחירה של רובין בצפורי כבן הזוג החדש שלה, אלא גם אביה של יוצאת הריאליטי, הרב שמעון רובין. "אני רואה את זה בחומרה רבה. כמו בגידה", אמר אביה של רובין לליאורה גולדנברג-שטרן והוסיף: "אמרתי לה שזה או אני או הוא. היא לא ענתה. קיבלתי אותה עם כל מה שהיא עשתה. קעקועים והכל בסדר, אבל ללכת עם ערבי זו חציית גבול".

"כולם הגיבו בחומרה, אבל הם מבינים שאין שליטה עליה", התייחס הרב לאשתו ולאחיה של משתתפת הריאליטי, "היא קראה לאמא שלה 'חשוכה' בגלל שהיא התנגדה לזה. היא הבת השלישית. שתיים מהן דתיות, אחת לא דתייה אבל שומרת מסורת, וזאתי פרקה עול לגמרי".

גל רובין ומחמוד צפורי. אור גפן,
גל רובין ומחמוד צפורי/אור גפן
גל רובין ומחמוד צפורי. אור גפן,
גל רובין ומחמוד צפורי/אור גפן
גל רובין ובן הזוג. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
גל רובין ומחמוד צפורי/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

"הגרוש שלה גילה לי את זה, שזה היה רשום באינטרנט. התחלתי קצת לדבר אליה. בהתחלה היא הכחישה והסתירה את זה, בסוף היא הודתה, ברמזים. אמרה: 'אני לא מתחתנת איתו, לא מביאה ממנו ילדים'. אמרתי לה שזה או אני או הוא. אני לא מוכן להיות במצב כזה בקשר איתה, אי אפשר להשלים עם דברים כאלה".

אם היא תחליט לעזוב אותו, אני אהיה איתה בקשר". גם את ילדיה של רובין ציין אביה: "הם מסכנים, הם סובלים. היא לוקחת אותם איתה אליו, ישנים שם אצלו ביפו". מהגרוש של יוצאת הריאליטי נמסר: "אני בעד דו־קיום עד שזה מגיע לילדים שלי, שמאוד סובלים מהקשר הזה. אין לי מילים לתאר את זה. דיברתי איתה. בהתחלה היא הכחישה, אבל בהמשך כבר פורסם על כך בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully