וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רובין משתפת: הילדה מעדיפה את בן זוגי הערבי על פניי

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 10:51

פיינליסטית הישרדות ובן זוגה הטרי, מחמוד צפורי, לא מפסיקים לעלות לכותרות בזמן האחרון ולצערנו גם הפעם זה לא בנסיבות משמחות

הסטורי של גל רובין מבית החולים עם בתה/אינסטגרם
שירה, הבת של גל רובין ומחמוד צפורי. אינסטגרם, צילום מסך
שירה, הבת של גל רובין ומחמוד צפורי/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שפיינליסטית הישרדות גל רובין ובן הזוג שלה, כוכב בעולם הערבי ומשתתף ב"בואו לאכול איתי", מחמוד צפורי, אוחזים בשיא האייטמים לזוגות טריים, אך לא בהכרח מסיבות משמחות. בעיקר כי השניים סופגים תגובות קשות כמו: "תזהרי שלא יחטוף אותך", על בסיס קבוע.

גם הפעם לצערנו לא מדובר בחדשות משמחות. במהלך חג השבועות, כשהמדינה והאזרחים חגגו עם גבינות או בשרים, רובין וצפורי נאלצו ללכת למיון יחד עם בתה, שירה: "אנחנו במוקד רפואה דחופה" כתבה יוצאת הריאליטי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"הילדים שלי לא מספקים לי שעה של שיעמום חס וחלילה. שירה נפלה מהקורקינט, שברה שתי שיניים קידמיות. כרגע עושים צילום ליד שלה, כולה שיפשופים. בא לי לשבת ולבכות".

אם אתם רוצים לשאלה האם הילדים מחוברים לצפורי או בדעה של הטוקבקיסטים? אז גם לזה יש לרובין תשובה: "שיא כל השיאים שאני מחכה מחוץ לצילום כי היא העדיפה את מודי על פניי".

גל רובין ומחמוד צפורי בבית החולים עם שירה, בתה של יוצאת הריאליטי/אינסטגרם
הסטורי של גל רובין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של גל רובין/צילום מסך, אינסטגרם

לכל המודאגים, רובין עדכנה היום (חמישי) בשלומה של שירה אחרי שחזרו מהמסע בבית החולים: "אתם שואלים מלא על שירה, היא במיטה, לא יכולה לעשות יותר מידי, היום ישלימו לה את השיניים... ובאסה, אבל זה מה יש... יעבור", ניסתה יוצאת הריאליטי להישאר אופטימית.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully