וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: שי עופרי ושניר בורגיל הביאו בן ראשון

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 15:42

שני כוכבי הריאליטי, שהכירו בבית "האח הגדול", הגיעו לבית החולים בסוף השבוע האחרון לאחר ששי לי חוותה צירים. בהמשך, היא הביאה לעולם את בנם הבכור: "ברוך הבא לעולם ילד יקר שלנו, אמא ואבא אוהבים אותם כל כך". ספיר, אחותו של שניר, הוסיפה: "אני ממש מתרגשת"

מותאם לבוקסה - שניר בורגיל ושי לי עופרי עם בנם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil, צילום מסך
מותאם לבוקסה - שניר בורגיל ושי לי עופרי עם בנם/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil

כשנה אחרי שהכירו בבית "האח הגדול" ולאחר שהגיעו לבית החולים מספר פעמים בסוף השבוע האחרון בעקבות צירים, שניר בורגיל ושי לי עופרי הפכו היום (שני) להורים, לאחר לידתו של בנם הבכור.

בורגיל פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 187 אלף עוקבים, תמונה של בני הזוג המאושרים, שבה הרך הנולד שוכב על שי לי, בעוד הוא עצמו מנשק אותו. הוא כתב: "מלכה שלי!! תמיד ידעתי כמה את חזקה - היום באמת הבנתי שאת חזקה הרבה יותר ממה שאני חושב .אני מודה לאל בכל יום שאת הזיווג המיועד לי משמיים, שאת הכוח שמחזיק אותי, את הצחוק שממלא אותי והחום שעוטף אותי".

שניר בורגיל ושי לי עופרי. אור גפן,
שניר בורגיל ושי לי עופרי/אור גפן

הוא הוסיף: "אשתי היקרה, היום רשמית הפכת אותנו להורים, להורים שחלמנו להיות - ומכאן יש לנו דרך ארוכה של ערכים, אהבה ושמירה אין-סופית .ברוך הבא לעולם ילד יקר שלנו, אמא ואבא אוהבים אותך כל כך".

הלידה מגיעה פחות מיממה לאחר שבורגיל פרסם סטורי שכלל תמונה של השניים בבית החולים, שבו כתב: "תודה לכולם על הדאגה, מחזיקים אצבעות ומתפללים לבשורות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטורי של שניר בורגיל ושי לי עופרי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil, צילום מסך
סטורי של שניר בורגיל ושי לי עופרי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - snir_burgil

זמן קצר לאחר פרסום הפוסט, עופרי שיתפה בסטורי שלה את דבריו של בעלה, והוסיפה כמה מילים משלה: "תודה לבורא עולם ששלח לי בעל כמוך ואבא מדהים לילד שלנו. בעלי היקר, לא הייתי עוברת דקה בלעדיך!".

סטורי של שי לי עופרי לאחר הלידה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - shay_lee_ofri, צילום מסך
סטורי של שי לי עופרי לאחר הלידה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - shay_lee_ofri

כזכור, רק בשבוע שעבר אחותו של שניר, ספיר, התחתנה עם אברהם אקלום, שגם אותו היא הכירה ב"האח הגדול" - בעונה שבה השתתפו כל חברי הרביעייה הלא שגרתית הזו. רק שלהבדיל מחתונתם של עופרי ובורגיל, אליה ספיר ואברהם לא הגיעו, ההורים הטריים, שנישאו בחודש מרץ האחרון, דווקא כן הגיעו כדי לשמח את החתן והכלה, ובכך שמו מאחוריהם את הריב המתוקשר.

זה לא לקח זמן רב, אבל ספיר פרסמה בהמשך היום איחולים משלה לאחיה ולגיסתה, והעלתה סרטון שלה בסטורי שבו אמרה: "אני ממש מתרגשת, אני לא מעכלת. קיבלנו את הבשורה המרגשת ברכב, ואני באורות ואנחנו בעולם אחר".

ספיר בורגיל מברכת את אחיה שניר על לידת בנו הבכור/צילום מסך מתוך אינסטגרם - sapir_borgil_

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully