וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני החתונה עם אברהם אקלום: ספיר בורגיל בצעד רטוב

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 7:58

ספיר בורגיל, יוצאת "האח הגדול", תינשא מחר (שלישי) לבן זוגה אברהם אקלום, אותו הכירה במהלך צילומי הריאליטי. אתמול היא טבלה כמיטב המסורת במקווה, וקינחה בחגיגה לצד אמה ונשים קרובות נוספות

ספיר בורגיל במקווה/פרטי

ספיר בורגיל, יוצאת העונה הקודמת של "האח הגדול", תינשא מחר (שלישי) לבן זוגה אברהם אקלום, אותו הכירה במהלך צילומי הריאליטי. אתמול היא טבלה כמיטב המסורת במקווה כשלצדה הנשים שבחייה, ביניהן בראש ובראשונה אמה, סיגל בורגיל, בנות משפחתו של אקלום וחברותיה, ביניהן זוכת העונה, יובל מעתוק.

ספיר בורגיל/אינסטגרם

כזכור, ספיר ואברהם התארסו בחודש פברואר האחרון, חצי שנה לאחר שהכירו והתאהבו בבית "האח הגדול". במהלך החודשים האחרונים היו עסוקים בהכנות לחתונה, שתועדו לטובת סרט דוקומנטרי שישודר בהמשך ברשת 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ספיר בורגיל והנשים מהמשפחה של אברהם אקלום. פרטי, באדיבות המצולמים
ספיר בורגיל והנשים מהמשפחה של אברהם אקלום/באדיבות המצולמים, פרטי

כזכור, לצידם של ספיר ואברהם שהה בבית "האח הגדול" אחיה של ספיר, שניר בורגיל, איתו הייתה בנתק במשך שנים. כמוה, גם שניר מצא אהבה בבית, עם הדיירת שי לי עופרי. במרץ האחרון השניים נישאו באירוע גדול ומושקע, עמוס בחברים וקולגות מעולם הריאליטי, כשעופרי נושאת בבטנה את ילדם הראשון. בלטו בהעדרם: ספיר ואברהם, מאחר שלטענתה של ספיר, לא הוזמנו לאירוע באופן אישי על ידי אחיה. כעת, נותר להמתין ולגלות האם הזוגות ישאירו את המשקעים מאחוריהם, ויתאחדו בחתונה של ספיר ואברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully