וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מי יוצא האח הגדול שנכנס לשדה תימן עם צבי סוכות

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 13:28

יוצא העונה הקודמת הגיע להפגין נגד עצירת המילואימניקים שנחשדו בביצוע מעשי סדום במחבל נוחבה ואפילו דאג לעמוד קרוב במיוחד לחבר הכנסת שפרץ לבסיס, צבי סוכות

אברהם אקלום בשדה תימן עם צבי סוכות/אינסטגרם

ההפגנה הקשה שהתרחשה אתמול (שני) בשדה תימן, בעקבות מעצרם של המילואימניקים בבסיס שחשודים בביצוע מעשי סדום במחבל נוחבה, הביאה גם לפריצה של מפגינים, חברי כנסת מהקואליציה ושרים למקום.

הפריצה גרמה לרמטכ"ל לעצור את עיסוקיו החשובים ולהגיע למקום כדי לעשות סדר באופן אישי והתעכבותה של המשטרה לזירת האירוע גרמה להזזת כוחות צהליים - במקום שיבצעו משימות מבצעיות, על פי שר הביטחון יואב גלנט.

מי שלקח חלק באותה ההפגנה הוא לא אחר מיוצא האח הגדול, אברהם אקלום, שגם שיתף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "הגענו לשדה תימן, כל מי שיכול להגיע, שיגיע. מצ"ח הגיעו לפה, בשיא החוצפה, לעצור חיילים על התעללות בנוחבות. עונש מוות למחבלים פותר את הכל, שחררו את המחבלים החוצה. עונש מוות - נגמר הסיפור".

אברהם אקלום בשדה תימן עם צבי סוכות. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אברהם אקלום בשדה תימן עם צבי סוכות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בשיחה עם וואלה סלבס מסר אברהם אקלום: "נכנסתי איתו (ח"כ צבי סוכות) לתוך הבסיס, זה לא ש-אומרים שפרצו שם לבסיס, השער היה פתוח לרווחה למספר דקות".

"בתקופה כזאת שהחיילים שלנו נותנים מעצמם, מקריבים את החיים שלהם למעננו, לבוא ולעשות מעצר כזה, בפומבי, מעצר כזה ברוטלי, שמגיעים לשם משטרה צבאית, מצ"ח - מסכות על הפנים".

"זה חרה לכל אזרח ולכל אחד שבאמת יודע מהחיילים שלנו עוברים, יודע מה הם אמרו בשבעה באוקטובר, יודע מה הם עוברים כרגע! לבוא ולעצור ככה בברוטליות, בצורה פומבית. בלי שום סנטימנט, זה קרע את הלבבות, אני מאמין, של כל אזרח ואזרח".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/צילום מסך, אינסטגרם

"הלכתי כדי לתמוך בחיילים שלנו, לתת להם את מלוא ההגנה, מלוא הגב. להגיד להם שהם בסדר גמור, שאנחנו באמת מבינים את המצב ואנחנו מבינים שאנחנו במלחמה. שמה שהם עושים, אנחנו איתם ואנחנו לא ניתן לפרקליטות לבוא ולהלחיץ, ולהפחיד את החיילים שלנו".

"אני אוהב את החיילים שלנו, אוהב את הצבא שלנו, תומך בהם במאה אחוז ושיהיה להם בהצלחה, זה הכי חשוב, שישמרו על עצמם, שיחזרו בשלום ושהחטופים יחזרו הביתה כמה שיותר מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • צבי סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully