וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: שניר בורגיל ושי עופרי הגיעו לחתונתם של ספיר ואברהם | צפו

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 22:50

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהכירו והתאהבו בבית "האח הגדול", נישאו הערב מול כאלף מוזמנים. ההפתעה של הערב: שניר בורגיל, אחיה של הכלה, ואשתו ההריונית שי עופרי, הגיעו לאירוע למרות הסכסוך המכוער והמתוקשר ביניהם

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. שלומי ביטון,
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/שלומי ביטון

הערב (שלישי), כשנה לאחר שהכירו והתאהבו בבית "האח הגדול", ספיר בורגיל ואברהם אקלום עמדו תחת החופה ונישאו זה לזו מול 1,000 מוזמנים בגן האירועים 58 בפתח תקווה. שיר החופה הנבחר היה "הללויה" (במקור של לאונרד כהן), שבוצע בלייב.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום בחופה. אור גפן,
ספיר בורגיל ואברהם אקלום בחופה/אור גפן
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/אור גפן
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/אור גפן

השאלה הגדולה שסקרנה את האורחים הייתה האם שניר בורגיל, אחיה של הכלה, ישאיר את המשקעים מאחור ויגיע לכבד אותה בחתונה יחד עם אשתו, שי עופרי, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה. השניים, כזכור, נישאו בחודש מרץ השנה, אך ספיר ואברהם נעדרו מהאירוע בטענה כי לא הוזמנו על ידי אחיה באופן אישי.

בראשון האחרון טבלה בורגיל כמיטב המסורת במקווה ולאחר מכן ערכה הפרשת חלה עם רבנית, כשלצדה הנשים שבחייה, ביניהן אמה, סיגל בורגיל, ובנות משפחתו של אקלום. היא ניצלה את האירוע כדי לעשות צעד לעבר סולחה עם גיסתה, כשאיחלה לה לעבור לידה קלה ולצאת מבית החולים בידיים מלאות.

שניר בורגיל ושי לי עופרי. אור גפן,
הפתיעו בגדול. שניר בורגיל ושי עופרי/אור גפן
חיבוק ראשון של סולחה: שניר, שי וספיר/אור גפן

אז התשובה היא כן- שניר ושי החליטו לכבד בנוכחותם ולהגיע. בנוסף אליהם הגיעו בזה אחר זה החברים והקולגות לתוכנית הריאליטי, ביניהם זוכת העונה יובל מעתוק, וגם: אורי נגר, לין אלפי, ליאל קוצרי ודודו (מעפולה) כהן שהציג גזרה חדשה אחרי שהוריד 30 קילו.

דודו (מעפולה) כהן. אור גפן,
30 קילו פחות. דודו (מעפולה) כהן/אור גפן
יובל מעתוק. אור גפן,
זוכת העונה. יובל מעתוק/אור גפן
ליאל קוצרי. אור גפן,
ליאל קוצרי/אור גפן

ונחזור לזוג שהפך הערב לבעל ואישה: עם צאתם מהבית המצולם, עברו השניים להתגורר יחד. בפברואר האחרון אברהם כרע ברך והציע לספיר נישואין, כחצי שנה לאחר שהחל הקשר הזוגי ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully