וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אורחת אחת שבלטה בחסרונה: שניר בורגיל ושי לי עופרי נשואים!

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 23:30

כחצי שנה אחרי שיצאו מבית האח הגדול, שניר בורגיל ושי לי עופרי עמדו הערב מתחת לחופה ונישאו זה לזו לעיני בני משפחה וחברים, מלבד אורחת אחת מיוחדת שהבריזה ברגע האחרון. וואלה! סלבס שוברת כוס

שניר בורגיל ושי לי עופרי המפגש/יח"צ רשת 13
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת החתונות של יוצאי האח הגדול נפתחה רשמית עם חתונתם של בר כהן ואליאב טעטי בשבוע שעבר, והערב (שלישי) הגיעה החתונה השנייה בסדרה, כששי לי עופרי ושניר בורגיל עמדו מתחת לחופה של אולם האירועים הרמוניה בגן ונישאו זה לזו באופן רשמי.

כזכור, השניים הכירו במהלך העונה האחרונה של האח הגדול והחלו לפתח את מערכת היחסים בזמן שהותם בבית המצולם במדינה. רגע אחרי שהעונה הסתיימה, הם המשיכו במערכת היחסים, עברו לגור ביחד ובערך שנייה אחרי כבר הכריזו על האירוסים אחרי ששניר כרע ברך והציע לשי לי נישואים.

שי לי עופרי ושניר בורגיל החתונה/אור גפן

הזוג, שמצפים בנוסף גם לילד ראשון יחד, החליפו טבעות לעיני בני משפחה וחברים, אבל אורחת אחת בלטה בחסרונה- ספיר בורגיל, אחותו הגדולה של שניר, שעד הרגע האחרון לא היה ברור אם תגיע או תבריז מהאירוע המשפחתי המרגש.

כזכור, צמד האחים נכנסו אל הבית בזמן שהיו מצויים בסכסוך ולא דיברו זה עם זו, והשלימו במהלך העונה. זמן קצר אחרי שחזרו לשגרת חייהם, הם חזרו כנראה גם לשגרת המריבות ביניהם, הסתכסכו פעם נוספת והחליפו עקיצות לעיני העוקבים ברשתות החברתיות.

שי לי עופרי ושניר בורגיל החתונה. אור גפן,
קול ששון וקול שמחה/אור גפן

כידוע, גם ספיר מאורסת ועתידה להתחתן בקרוב עם אברהם אקלום, שהיה גם הוא דייר בעונה הסוערת בה השתתפו האחים. אקלום ובורגיל התארסו בחודש פברואר האחרון וטרם חשפו פרטים לגבי חתונתם, אבל אין ספק שאחת השאלות הגדולות סביב המאורע היא האם שניר ושי לי יוזמנו ויגיעו לחגיגות.

וואלה! סלבס מגיעה לחתונות ללא הזמנה רק בשביל האוכל והאלכוהול בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully