וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המי ומי: בר כהן ואליאב טעטי התחתנו ואין אחד שפספס את האירוע

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:13

כוכבי האח הגדול בר כהן ואליאב טעטי התחתנו אתמול בחתונת ענק נוצצת ומרשימה, ונראה שאין אפילו אחד בביצה שפספס את המאורע (טוב, חוץ משניים ספציפיים במיוחד). אז מי הגיעו לפזז על הרחבה? וואלה! סלבס חטטנית

בר כהן ואליאב טעטי החתונה. אור גפן,
החתן והכלה/אור גפן
אליקו בחתונה של בר כהן ואליאב טעטי. אור גפן,
דל בלי דל/אור גפן

אחרי שהתרגשנו עד דמעות מהתמונות והסרטונים שהגיעו מהחתונה של בר כהן ואליאב טעטי שנערכה אתמול (שני), עכשיו הגיע הזמן שנראה את מי שמעניינים לא פחות- האורחים שהגיעו להרים, ובתקווה גם שמו צ'ק מכובד בתיבה.

אם גללתם אתמול ברשתות החברתיות כנראה שאין סטורי שהחתונה של הזוג המתוק שהכיר בבית האח הגדול לא הופיע בו, כי בהחלט נראה שכל המי ומי, וגם אלו שאולי קצת פחות קשורים, הוזמנו לאירוע. מעינב בובליל, קורין גדעון, אדל בספלוב, ועד המאורסים הטריים שהשתתפו בכלל בעונה אחרת של התכנית, ספיר בורגיל ואברהם אקלום.

על הרחבה של מתחם האירועים "גבריאל" כיכבו גם עוד שלל כוכבים כאלו ואחרים שהגיעו לחגוג עם הזוג, גם אם לא ממש ברור איך הם קשורים אליהם, אבל ככה זה כשהתעשייה כל כך קטנה.
.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום בחתונה של בר כהן ואליאב טעטי. אור גפן,
בקרוב אצלכם/אור גפן
דיאן שוורץ בחתונה של בר כהן ואליאב טעטי. אור גפן,
שלום גם לך/אור גפן

מי שעוד כיכב באירוע ומשך לא מעט תשומת לב היה אליקו, שהגיע לחתונה ללא לירז, ונראה שלא היה מישהו שנכח בחתונה ופספס את ההזדמנות לתמונה משותפת עם שדרן הרדיו שהסעיר בשבועיים האחרונים את הרשת.

החתונה של השניים פותחת למעשה את עונת החתונות של הזוגות שיצאו מבית האח הגדול, כשבקרוב יעמדו מתחת לחופה גם שניר בורגיל ושי לי עופרי שהכירו בעונה האחרונה של האח, וכמובן- מי שהיו הקונטרה לבר במהלך העולה, טליה עובדיה ושחף רז, שינשאו זה לזו בחודש הבא, והיו כנראה בין הבודדים שלא הוזמנו אתמול לחתונה.

וואלה! סלבס נדחפת לכל אירוע כולל לכאלו שהיא לא מכירה, רק בשביל להנות מאוכל בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully