וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ששון וקול שמחה: כוכבי האח הגדול בר כהן ואליאב טעטי התחתנו!

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 21:59

כשבר כהן ואליאב טאטי הלכו לאודישן לתוכנית הריאלטי "האח הגדול", הם כנראה לא חשבו שזה יסתיים בשבירת כוס. אבל היום הזוג המתוק שהתגבר על לא מעט קשיים עמד סוף סוף מתחת לחופה ונישאו זה לזו באופן רשמי. וואלה! סלבס נא להתחתן בהתאם

בר כהן ואליאב טעטי מתחתנים/אור גפן ומורן שפיגל
בר כהן ואליאב טעטי מתחתנים. שי בוזגלו- your story,
בר כהן ואליאב טעטי מתחתנים/שי בוזגלו- your story

כשבר כהן ואליאב טעטי ניגשו לאודישנים לתכנית הריאלטי "האח הגדול" לפני קצת יותר משנתיים, הם כנראה לא ציפו להכיר בבית הסגור את מי שיעמדו מולו מתחת לחופה. אבל היום (שני) אחרי זוגיות מתוקה במיוחד של שנה, ולאחר שהתגברו על לא מעט קשיים לאורך הדרך, השניים עמדו סוף סוף מתחת לחופה ונישאו באופן רשמי זה לזו במתחם האירועים "גבריאל".

כאמור, הזוג האהוב הכירו זה את זו בעונה הרביעית של התכנית (מבין העונות שעלו בערוץ רשת 13), והחלו את מערכת היחסים ביניהם עוד כשהיו בבית האח, אך היא נקטעה יחסית במהרה אחרי שאליאב הודח מהבית. כשבר סיימה את התכנית במקום השני, השניים נתנו הזדמנות ליחסים ביניהם ומהמצלמות במעגל סגור עברו לתעד את הקשר במצלמות הטלפונים הניידים ובסטוריז.

השניים עברו במהרה לגור תחת קורת גג משותפת, ביחד עם ליאו, בנה בן ה-6 של בר ממערכת היחסים הקודמת שלה. בחודש ספטמבר האחרון טעטי כרע ברך בהפקה שלה הייתה מביישת את סינדלה, על רקע הנוף של דובאי בזמן שהשניים היו בחופשה רומנטית, וכהן ענתה "כן" כמובן.

בר כהן ואליאב טעטי מתחתנים/אור גפן ומורן שפיגל

חודשיים אחרי האירוסין השניים כבר קבעו תאריך לתונה, אך לבסוף נאלצו להזיז מעט את התאריך על מנת שזה יסתדר עם הדרישות שלהם לגבי האולם, כיוון שרצו שכל המתחם יעמוד לרשותם. בתקופה האחרונה כהן סיפרה לא מעט על ההכנות לחתונה בצל המלחמה ועל התחושות המעורבות של העצב לצד השמחה.

בחודש אוגוסט האחרון השניים חשפו כי בר נאלצה לעבור הפלה, אחרי שהתגלה כי אין דופק לשני התאומים העוברים שנשאה ברחמה: "התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא- את האובדן". והוסיפה: "אני מאמינה שהכל לטובה, ויש סיבה להכל. שואלת את אלוהים מאותו רגע למה לא השיר לי אותם ומנסה להתנחם באלו שאומרים שהם כנראה הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו, הצדיקים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully