וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו לב חלש: למה בר כהן ואליאב טעטי שינו תאריך לחתונה שלהם?

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 13:41

יוצאי הריאליטי שהיו אמורים לעמוד מתחת לחופה בחודש מרץ הקרוב החליטו להזיז את התאריך של האירוע הנוצץ. מה קרה שם? וואלה! סלבס הבולשת חוקרת

בר כהן אליאב טעטי. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
הסירו דאגה. בר כהן ואליאב טעטי/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

לפני כחודשיים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שבר כהן ואליאב טעטי, שהכירו בבית האח הגדול, סגרו תאריך ולוקיישן לחתונה הנוצצת שלהם. השבוע חל שינוי בתכניות אבל אין סיבה לחשוש.
בנינ הזוג שריינו את 800 האורחים שלהם ואת מתחם הארועים גבריאל ל-11 במרץ, אולם בסוף השבוע האחרון הודיעו שהאירוע יתקיים בתאריך חדש.

וואלה! סלבס יצאה לבדוק והסיבה לדחייה היא לא דודה מאמריקה שלא מצאה טיסה או מעצב שיער תפוס, אלא אילוץ לוגיסטי לגמרי. במתחם הארועים יש כמה אולמות ובלי ששמו לב, אולם אחד מתוך החמישה היה תפוס מה שאומר שלא כל המתחם יעמוד לרשותו של הזוג הצעיר.

800 האורחים יוכלו להיכנס יחד לאולם הגדול, אולם כהן וטעטי העדיפו שכל המתחם יהיה לרשותם והתאריך שהיה פנוי הוא בשבוע שאחרי. כהן נשאלה בחשבון האינסטגרם שלה והבהירה שהכל מהשם, למקרה שהיה לכם ספק.

בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם
בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

יוצאת הריאליטי נשאלה גם על ההפלה שעברה ואיך הצליחה להתאושש מהחוויה הקשה: "בעיקר אמונה שזה קרה ממש בהתחלה וככה זה היה צריך להיות. בורא עולם יודע מה הוא עושה, אני מאמינה בזה. אני עדיין בוכה על זה, תחשבו שנולדה לי אחיינית לא מזמן ואני ואחותי היינו בהפרש ממש קטן בהריון, אז אל מול השמחה על הנשמה הקטנה שנולדה חוויתי גם שבוע של כאב. גם לי היו צריכים להיות שניים, קולטים? אבל זה מה יש ויהיו לי, זה מאת השם ואני סומכת עליו בעיניים עצומות".

וואלה! סלבס נאלצה לבטל חתונה אחרי שהחתן ברח עם אחותה לבאר יעקב. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully