וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר כהן חושפת: "עברתי הפלה עם תאומים"

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:16

כוכבת העונה הקודמת של "האח הגדול" שיתפה באומץ שעברה הפלה, אחרי שנכנסה להריון מבן זוגה אליאב טעטי. וואלה! סלבס מחבקת

בר כהן חושפת שעברה הפלה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי העצוב שבר העלתה/צילום מסך, אינסטגרם
אליאב טעטי כותב על ההפלה שחוו. אינסטגרם, צילום מסך
והסטורי העצוב שהעלה אליאב/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת בר כהן חשפה היום (ה') באומץ כי עברה הפלה של תאומים אחרי שנכנסה להריון מבן זוגה אליאב טעטי.

כהן שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה על גילוי ההריון: "ה' נתן ה' לקח. לא חשבתי שבגיל 32 אקלט בקלות, אבל גם היה פחד, איך שוב? מה יגידו עלי? שוב לא תחת נישואים. כשסיפרתי לאליאב שאנחנו בהריון ובכיתי הוא צעק צעקה רועמת של אושר ואמר לי אני אוהב ואתך יותר, את האמא של הילדים שלי. ברגע כל הפחד נמחק, בכינו כמו שני ילדים. ט"ו באב השנה היה אמור להיות הכי שמח עבור שנינו- בדיקת שקיפות עורפית שבה היינו צריכים לקבל בשורה שזה לא עובר אחד כמו שחשבנו. יש לנו תאומים והם זהים".

הכוכבת סיפרה על הבשורה הקשה שקיבלו במהלך הבדיקה כי לעוברים אין דופק: "התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא- את האובדן". והוסיפה: "אני מאמינה שהכל לטובה, ויש סיבה להכל. שואלת את אלוהים מאותו רגע למה לא השיר לי אותם ומנסה להתנחם באלו שאומרים שהם כנראה הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו, הצדיקים שלי".

כהן הודתה לבן זוגה, אותו הכירה בבית האח הגדול: "דבר אחד הבנתי היום, ידעתי שאתה האח שלי אבל לא הבנתי עד כמה. חיים שלמים היו שווים, כל מה שעברתי היה כדי לקבל אותך. רק אתה תהיה אבא של הילדים שלי, ויהיו לנו".

בר כהן ואליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן ואליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

גם אליאב שיתף את תחושותיו בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "לפני שלושה חודשים היא אמרה לי שלוש אותיות שעשו אותי המאושר באדם, אתה הולך להיות אבא. צעקתי מאושר, לא הבנתי מה עובר לי בלב. הולך איתה לכל בדיקה, לעבר החלום. ואז הגיע טוב באב, התבשרתי שאני אב ל two, אבל אז שמעתי משפט שכמעט לקח לי את הנשמה, 'יש לכם תאומים אבל אין להם דופק'. לא הבנתי למי אין דופק באותו רגע, לי או להם".

"ואז האישה שאני אוהב צורחת את נשמתה אבל לא כמו הצרחה הראשונה שלי, צרחה של שקט. פעם מישהו אמר לי, שאבא זה לא רק טייטל, זה המעשים שלך בחיים של הילד. אישתי, זה לא רק טייטל או כתובה, זה החיים שלנו יחד, את אישתי לכל החיים. אני אוהב אותך ברמות הכי קשור שגבר יכול לאהוב, ואני מבטיח לך ש'תותי ופרוטי' שלנו יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully