וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: זה התאריך הנבחר לחתונה של בר כהן ואליאב טעטי

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 13:00

הרבה פוסטים עברו תחת גשר האינסטגרם מאז הכירו יוצאי הריאליטי בר כהן ואליאב טעטי בבית האח הגדול. הם הספיקו להשתלב אחד בחיים של השנייה, להתארס ועכשיו גם לקבוע תאריך לחתונה המיוחלת. וואלה! סלבס שוברת כוס

בר כהן ואליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן ואליאב טעטי/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שמי שמחפש אהבה יכול לנסות ולמצוא אותה בבית האח הגדול יותר מאשר בתוכניות ריאליטי שמיועדות לשידוכים. בית האח הצליח בעונות האחרונות לייצר לא מעט זוגות, וביניהם גם בר כהן ואליאב טעטי שהפכו כבר במהלך העונה לזוג בולט במיוחד, גם אחרי הדחתו של אליאב. מהרגע שהכירו בבית האח הגדול ניצוצות החלו להתעופף ומהר מאוד השניים הפכו להיות אחד מהזוגות בבית שהצליחו להחזיק מעמד גם בחיים שבחוץ.

בהתחלה הרבה גבות הורמו סביב כנות הקשר של השניים ועד כמה הוא יעמוד במבחן המציאות, בעיקר אחרי שאליאב הודח בשלב מוקדם יחסית ובר המשיכה עד הגמר וקטפה את המקום השני והמכובד. על אף שעברו שנה לא פשוטה, קרו בה גם דברים משמחים כמו החיבור המושלם של טעטי לבנה של כהן מהנישואים הקודמים והצעת הנישואים המרגשת שהתרחשה בזמן שהשניים נפשו בדובאי.

אז אם אתם נמנים בין 800 הקרובים של השניים, כדאי לכם כבר עכשיו לשריין את ה- 11.3. החתונה תתקיים במתחם הארועים גבריאל שבמרכז הארץ, ועל הצד האומנותי אנחנו עדיין לא סגורים, אבל כהן בטוח כבר תדאג למשהו מיוחד.

השנה האחרונה כאמור לא עברה על השניים בקלות. כזכור, בר נאלצה לעבור הפלה לאחר שבבדיקה בה גילו כי היא נושאת תאומים ברחמה התברר כי אין להם דופק: "התבשרנו בחודש שלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא- את האובדן", סיפרה אחרי החוויה הקשה. למרות הכל השניים לא מוותרים על החלום לילד משותף: "רק אתה תהיה אבא של הילדים שלי, ויהיו לנו", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully