וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיסוננס פסיכי": בר כהן מספרת על ההכנות לחתונה בצל המלחמה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 15:12

יוצאת "האח הגדול" מתוכננת להתחתן בקרוב עם בן זוגה שהיה גם הוא בתוכנית הריאליטי, אליאב טעטי. בוידויי כנה היא סיפרה בדמעות על התחושות סביב האירוע המרגש שקורה בזמן המלחמה. וואלה! סלבס מבכי לצחוק

בר כהן בווידויי כנה/אינסטגרם. צילום מסך

תוכנית השידוכים, סליחה- תוכנית הריאליטי "האח הגדול", הוציאה לא מעט זוגות מהבית המצולם במדינה. יוצאי הריאליטי בר כהן ואליאב טעטי יצאו מהעונה הקודמת שגם ממנה יצאו שני זוגות שבקרוב יתחתנו, שני האוהבים צלחו את האתגר לא פשוט, יצאו מהבית כשהם עדיין במערכת יחסים ובקרוב יהפכו לבעל ואישה באופן רשמי.

כיאה לכל חתונה, גם מסיבת הרווקות של אושיית הרשת מתקרבת, אך העובדה שהכל קורה בצל המלחמה מביאה איתה מנעד רגשות לא פשוט עליו דיברה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה היום (ד'): "היה לנו בוקר לא כל כך טוב, לא כל כך טוב זה בלשון המעטה כמו שאומרים. אז כן יש לי מחר מסיבת רווקות ואני לא מתכוונת לעבוד מחר, אני מתכוונת לקום כזה מאוחר ולהינות מהיום".

"סתם קמתי כזה לבוקר הזה, האמת סופר מתרגשת ואז פתחתי את האינסטגרם וראיתי את ההותר לפרסום שאנחנו לצערי מורגלים עליו ופשוט שקעתי. שקעתי לתוך עבודה, ראיתי את הפרצופים שלהם ו... וזה מאוד מאפיין את התקופה הזאת שאני יודעת שהרבה שמתחתנות מרגישות כמוני. אני יודעת מה זה להיות כלה בתקופה הזו ואני יודעת כמה קשה להסביר את זה".

בר כהן ואליאב טעטי. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
בר כהן ואליאב טעטי/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

"מצד אחד את מודה שבכלל יש לך עם מי להתחתן כי כל כך הרבה זוגות פשוט לא מתחתנים כי אחד לא כאן ואת מוקירה תודה בכלל על הזכות הזו. ומצד שני את מאוד מאוד רוצה להתרגש ולשמוח לשתף את זה ושכולם יהיו בוויב כזה מדהים כי זה קורה פעם בחיים וזה מן דיסוננס כזה שהוא פסיכי".

"אני יכולה להגיד לכם בתור אחת שמאוד חיה את הרשת ומאוד משתפת, יש רגעים שאני הכי רוצה לשתף בהתרגשות ואני פשוט מרגישה תיק של מצפון שיושב לי בנשמה ואני פשוט לא מצליחה. זה מה שקרה היום, שקמתי ורציתי לפתוח את הבוקר בסטורי ולהגיד לכן 'וואי יש לי מחר מסיבת רווקות ואיך אני מתרגשת'".

"זהו אני מרגישה שיושב לי מן גולה כזאת, אני לא בוכה, פשוט עלה לי קצת", הבהיר אושיית הרשת את פשר הדמעות שפתאום התגלו בעיניים שלה והמשיכה: "זה יעבור, כאילו זה לא יעבור אבל זהו. לא יודעת להסביר, מלא מלא מלא רגשות. עצוב לי שבחורים צעירים מתים, פשוט נשבר לי הלב", סיכמה בקושי ניכר.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully