וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש אותם נחש: הריב המכוער של האחים בורגיל מסעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:36

סוף שבוע מאוד לא רגוע עבר ככל הנראה בבית משפחת בורגיל, אחרי שהאחים יוצאי האח הגדול ספיר ושניר החליטו שוב להוציא את הריב שלהם החוצה, והפעם בצורה מכוערת במיוחד. מה הדליק אותם הפעם ומה הייתה התגובה של שי לי ארוסתו של שניר? וואלה! סלבס כביסה מטונפת

ספיר בורגיל עונה מה מצב היחסים בינה לבין שניר/צילום מסך אינסטגרם

העונה האחרונה של האח הגדול הייתה עונה סוערת במיוחד, שהובילה ללא מעט עניין ברשתות החברתיות עם ויכוחים ודיונים סוערים וחלוקה למחנות. אבל קצת אחרי שהעונה הסתיימה התחילה המלחמה בה אנו נמצאים עד היום, וכוכבי העונה שהעסיקו לא מעט את הקהל הפכו לקצת פחות רלוונטיים. אבל אל חשש, כי נראה שיוצאי התכנית יעשו לא מעט כדי להשאר בתודעה, גם אם זה אומר לריב בפומבי בצורה מכוערת במיוחד.

אחד מקווי העלילה המרכזיים במהלך העונה היה הריב של האחים ספיר ושניר לבית משפחת בורגיל. כזכור, השניים סיפרו בתעודות הזהות שלהם כי הם מסוכסכים ולא מדברים מזה תקופה ארוכה. ספיר נכנסה אל הבית בהפתעה ולאחר תקופה בה היו סגורים בבית המצולם והמנותק, התרחשה הסולחה המיוחלת. הצופים בבית חשדו לא פעם והטילו ספק בדבר אמינות הסכסוך בין האחים, אבל נראה שאירועי סוף השבוע האחרון הראו שלא מדובר בדבר מופרך כל כך, בהתחשב בהתנהלות של השניים.

בשבועות האחרונים העוקבים ברשתות החברתיות שמו לב לנתק בין האחים, ואף להסרת עוקב מסורתית וחוסר פרגון להצעות הנישואין שהתרחשו. השניים התייחסו לזה בחשבונות האינסטגרם שלהם וסיפרו שהם שוב בנתק ולא מדברים, ולא הוסיפו יותר מדי פרטים. במהלך הסופ"ש נוסף כאמור שמן למדורה, אחרי ששניר סיפר בראיון ל-TMI על המריבה ביניהם ורמז שלא בטוח שהיא תגיע לחתונה שלו ושל שי לי עופרי, שהייתה כזכור גם היא ביחד איתם בבית האח. בתגובה לכך, ספיר ענתה לשאלת העוקבים על המצב ביניהם ופתחה עוד יותר את תיבת הפנדורה המשפחתית.

שי לי עופרי על ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
למי למי יש יותר כבוד/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר שנשאלה האם היא ושניר לא בקשר, ספיר ענתה: "בכל מה שקשור אלי ואל אחי אני מאוד מאוד נזהרת בדברים שאני אומרת כי המצב באמת רגיש. ראיתי את הראיון האחרון שהיה לו ולהגיד את האמת אין לי יותר מדי מה להגיד בנושא הזה. זה בסוף הבחירות שלו וההחלטות שלו, אני עשיתי ואעשה הכל כדי להיות בקשר עם אחי ולצערי שוב לא הכל תלוי בי".

ומה לגבי ההזמנה לחתונה? על כך ענתה: "לגבי העניין עם החתונה אם אני אגיע או לא אגיע, מבחינת אחי הוא ביקש שאני לא אגיע לחתונה. אני בוחרת לשפוט אותו לכף זכות ולהאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע. בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי, ככה אני מאמינה שהוא רוצה שאני אהיה בחתונה שלו".

התשובה של ספיר עוררה במהרה עניין ברשת, והתגובה של שי לי, ארוסתו של שניר, לא איחרה לבוא. במענה לשאלה "תמימה" שנשאלה עופרי האם "לא נמאס לה לשתוק על ההתקרבנות וההתמסכנות הבלתי פוסקת של ספיר כל פעם מחדש", ענתה עופרי: "אעשה קצת סדר, כל מה שהיה לי להגיד לספיר במה שקשור אלי אמרה לה ישירות וכך גם היא! לא להתבלבל, אני רואה הכל ושומעת הכל גם את הדברין שמנסיפות ליפות ולארוז בצלופן וסרט אדום".

"עד היום ומהיציאה מהתוכנית השתדלתי מאד לכבד את שניר והמשפחה שלו ותתפלאו גם אותה ולא דיברתי עליה עשירית מהרעל שהיא שפכה עלינו כזוג ועלי ועל שניר באופן אישי. התקרבנות? יש אנשים מסויימים שחיים מלנסות לעורר רחמים. שאף פעם לא מבינים למה מתרחקים מהם. עושים קסם ושוכחים את כל מה שהם עשו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
התגובה של שניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
לא קלאס/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של שי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
קרקס/צילום מסך, אינסטגרם

האם הנוגעים בדבר הבינו שאולי קצת הגזימו ועצרו כאן? לא ולא. מתברר שלזוג שניר ושי היה הרבה מה להגיד על ספיר והחליטו להמשיך ולשפוך את דעתם בפומבי. בתגובות לפוסט שעלו בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב", הגיב שניר: "את מעייפת אותי. אפשר לראות כותרת שלך שלא קשורה אלי או לאשתי לעתיד? נ.ב לגבי החתונה אני מעדיף לסתום מהכבוד למשפחה שלי. פישלתי בפה בגלל מספיק". אין ספק, כבוד המשפחה במקום הראשון.

גם ארוסתו של שניר, כאמור, לא הפסיקה והמשיכה גם היא בתגובה משלה: "לא נמאס לך כל פעם מחדש להפוך את עצמך למסכנה ולנסות לעורר רחמים, די כולם הכירו את הפרצוף האמיתי שלך מסכנה את לא. אבל זה מה שאת מנסה להראות. אני בטוחה שיש אנשים חכמים מספיק בשביל להבין מי את באמת! בואי נגיד שאם הנחש יכיש אותך הוא ימות. תפסיקי למכור אייטמים מתקרבנים על אחיך ופעם אחת תתעסקי בחיים שלך כי את לא מפסיקה להתעסק בחיים שלנו במקום בשלך", ולא שכחה כמובן בפאסיב אגרסיב: "מזל טוב על האירוסין חיים". קלאס.

וואלה סלבס תעשה הכל כדי להשאר בתודעה, גם אם זה אומר להשפיל בפומבי את כל המשפחה שלה. היא גם ככה לא מתכננת להגיע לליל הסדר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully