וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: ספיר בורגיל ואברהם אקלום התארסו

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 17:11

אחרי קצת יותר מחצי שנה של זוגיות, משתתפי "האח הגדול" שהכירו בתוכנית הריאליטי, אברהם אקלום וספיר בורגיל, התארסו. וואלה! סלבס תקתקנית

ספיר בורגיל אברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב!/צילום מסך, אינסטגרם

מי שבטעות חי מתחת לאבן בחצי שנה האחרונה, נזכיר שיוצאי הריאליטי, ספיר בורגיל ואברהם אקלום הכירו בעונה האחרונה של "האח הגדול", שהסתיימה קצת לפני שפרצה המלחמה. מאותו הבית יצאו שני זוגות, כשהזוג השני הוא אחיה של ספיר, שניר בורגיל ובת זוגו שי לי עופרי.

שי ושניר התארסו רק שלושה שבועות אחרי שיצאו מבית האח וממש עוד מעט יעמדו תחת חופה וקידושין, עכשיו מתברר שספיר היא הולכת בעקבות אחיה ועל פי הפרסום הראשון באינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" השניים התארסו אחד לשנייה היום! (ד').

ההצעה היתה ממש כמו באגדות, רקבגן ארועים שקושט והוכן בהתאם, אברהם כרע ברך וספיר, שאם הייתם אומרים לה שנה שעברה בוולנטיין שהיא תהיה בבית הכי מוכר במדינה, תצא משם מאוהבת ובוולנטיין הבא כבר תהיה מאורסת, היא בטח היתה צוחקת עליכם- או לפחות רבה עם אחיה ככה בשביל הכייף.

נזכיר שרק לפני עשרה ימים רמזה ספיר על הצעת הנישואים המדוברת בסטורי שהיה מיועד לקלוז פרינדס בלבד, אך דלף. בזמנו טענה שמדובר היה בבדיקה שעשתה כדי לראות אם יש מדליפים, אך מתברר שההדלפה הייתה נכונה.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל ואברהם אקלום/צילום מסך, אינסטגרם

ספיר ושניר נכנסו מסוכסכים לתוכנית הריאליטי, עשו סולחה ואז הצליחו לריב פעם נוספת אחרי שיצאו.
כעת נשאר לראות אם החברה הטובה לשעבר סתיו קצין תוזמן (ועל הדרך תגנוב פוקוס בדרכה שלה) והאם תהיה סולחה בין האחים לקראת שני האירועים המרגשים.

ואלה סלבס ביטלה את האירוסים אחרי שהציעו לה עם טבעת אמיתית ולא טבעת בצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully