וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד קדימה שניים אחורה: הריב הגדול והסולחה של יוצאי האח הגדול

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:37

למרות שהיו מסוכסכות לאורך כל העונה האחרונה של האח הגדול, סתיו קצין וספיר בורגיל החליטו לעשות שינוי לטובה ביחסים שלהן. לעומת זאת יחסיה של ספיר עם אחיה, שניר בורגיל עלו פעם נוספת על שרטון. וואלה! סלבס בוחשת בקלחת

אברהם וספיר על השמועות/אינסטגרם צילום מסך

כניסתה של ספיר בורגיל לבית האח הגדול היה צעד מטלטל בחייו של שניר בורגיל, אחיה, שכבר נכנס בתור מתמודד ופחד בדיוק מהתרחיש הזה. אמנם מהבית המצולם הם יצאו מגובשים מתמיד, אך נראה שהסולחה לא החזיקה יותר מידי והשניים הסתכסכו פעם נוספת כשברקע הריב ביניהם ספיר הספיקה לחסום את בת הזוג של אחיה, שי לי עופרי.

הסאגה הנוכחית התחילה אחרי שעוקבים חדי עין זיהו שהשניים הורידו עוקב אחד מהשנייה וכמובן שגם הייתה תגובה: "עשיתי כל מה שאפשר כדי להציל את המצב עם אחי, לצערי לא הכל תלוי בי. כואב לי שזה המצב בינינו. אני שותקת מתוך כבוד ולאור המצב הלא פשוט. הלוואי ויכולתי לדבר באמת", אמרה ספיר למערכת ערב טוב.

הסכסוך המשיך להיות ציבורי מאוד, גם בזכות העובדה שהוא חסם את אחותו ולא יכל לדבר איתה דרך הודעות רגילות וגם כי הוא הגיב בעצמו לדברים מול כולם: "אמרתי את זה בעבר ואגיד את זה שוב, יש אנשים שלא משתנים. עד עכשיו בחרתי שלא להגיב ולייחס חשיבות לאמירות ועקיצות שנאמרו כלפיי הן בגלוי והן בסמוי, מתוך כבוד להוריי ומשפחתי. הפעם התנהלותה חרגה מגבול הטעם הטוב".

שניר בורגיל נגד ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
שניר בורגיל נגד ספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן לקח שניר את הדברים צעד נוסף קדימה והוסיף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "אני חושב שלקראת סוף העונה כולם ראו שעבדתי מאוד על היכולת שלי להיות מאופק יותר (ולא סתם, כי פגעתי בעצמי בעבר) היום אני מודה לה' שעזר לי בתהליך שלי מול עצמי להבין כמה חוכמה יש באיפוק! יש לי המון מה לומר בנושא, אבל אני מעדיף להתאפק", סיכם באימוג'י קורץ.

בנוסף לריב האחים שליווה אותנו, במהלך רוב שידורי העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי תועד הסכסוך המתמשך בין סתיו קצין לספיר שהפכה לימים לבת זוגו של אברהם אקלום, שעד אז היה חברה הטוב והיחיד של הברבי בבית האח. מרגיש כמו שנים מאז גמר העונה אבל לא, מדובר בכמעט חמישה חודשים שחלפו להם ואולי זה בדיוק מה שהיחסים של השתיים היו צריכים, ספייס.

ההתקרבות של השתיים החלה אחרי שסתיו העלתה לחשבון האינסטגרם תגובה לשאלה שנשאלה על ידי אחד מהעוקבים שלה: "מה את אומרת על זה ששניר וספיר ניתקו קשר? בעד מי את שניר או ספיר?", תהה העוקב החטטן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסולחה של סתיו קצין וספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
הסולחה של סתיו קצין וספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם
הסולחה של סתיו קצין וספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
הסולחה של סתיו קצין וספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

"האמת בעדו", כתבה הברבי בתחילת תשובתה והמשיכה לנמק את עצמה: "אני כל כך מכירה את ספיר ויודעת שהיא הייתה קנאית לאחיה בבית של האח ומאוד שתלטנית. זאת לדעתי אחת הסיבות שהם כל הזמן בנתקים ולשניר לא חסר אגו... אז..".

בתגובה לסטורי הזה סתיו קיבלה הודעה מפתיעה מספיר בכבודה שהזמינה אותה למפגש סולחה: "יפה שלי במקום לחפש כותרות מיותרות בואי נתעסק באהבת חינם. את מוזמנת אלינו לקפה, נשים הכל בצד. אני ואברהם (אבנר) מחכים לך ברבי", כתבה יוצאת הריאליטי. על פי הדיווחים השתיים באמת נפגשו ועם סיום המפגש אפילו התחילו לעקוב אחת אחרי השנייה.

וואלה! סלבס ניסתה לסלוח לאחיה אחרי שבת הזוג החדשה שלו אכלה לה את הבורקס האחרון אבל לא הצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully