וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא חסמה אותי": מה קורה בין שי לי עופרי לספיר בורגיל?

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 12:48

יוצאת האח הגדול שי לי עופרי אמנם לא זכתה במיליון, אך יצאה עם אהבה חדשה מהתוכנית, שניר בורגיל. עכשיו היא חושפת פרטים על הקשר שלה עם אמא של בן הזוג, עם ספיר אחותו ומה התכנונים לגבי החתונה של השניים

שי לי ספיר בורגיל. רן יחזקאל,
שי לי ספיר בורגיל/רן יחזקאל

במהלך הצפייה בעונה האחרונה של האח הגדול ראינו את סיפור אהבה של שי לי עופרי ושניר בורגיל, שהצעת הנישואים שלהם הגיעה אחרי שהיו פחות משלושה שבועות מחוץ לבית. השניים עברו לגור ביחד מהר מאוד גם כן, התחילו לחשוב על החתונה ואז פרצה המלחמה.

כחלק משאלות ותשובות שקיימה עם עוקבייה בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה שי לי על נושאים רבים, בין היתר גם על הקשר עם אמו של שניר, חמתה לעתיד: "קשר מעולה, בכללי אני חושבת שזה חשוב שיהיה קשר טוב עם המשפחה. זו גם ההרגשה הכי טובה שיש בסופו של דבר זאת משפחה מה לעשות, נתקענו לכל החיים", השיבה וחתמה עם אימוג'י צוחק.

באחד מהפרקים של האח הגדול, נכנסה אמו של שניר להופעת אורח שהייתה בדמות ארוחה משפחתית עם אחותו ספיר בורגיל ובן זוגה, אברהם אקלום, שניר והוריהם של האחים. בזמן הזה, שי לי נשארה בתוך הבית וצפתה בהם דרך החלון. בזמן המועט שכן שוחחה עם סיגל בורגיל, החמה לעתיד דאגה להזהיר אותה מלפגוע בבנה. ואם זה לא מספיק, המשפחה הביעה לא פעם את דעתה על בחירתו של שניר.

דמות נוספת שהייתה משמעותית בסיפור של שי לי ושניר בבית האח היא אחותו, ספיר, שמצאה אהבה בתוכנית גם היא. בזמן שהותן בבית, ספיר וגיסתה לעתיד היו קרובות וישבו לייעץ אחת לשנייה פעמים רבות. אך נראה שכל זה השתנה, כי כשנשאלה שי על הקשר שלה עם ספיר ענתה: "היא חסמה אותי, אני בטוב איתה", אך לא פירטה מעבר מה שמעלה את השאלה, האם עבר בין השתיים חתול שחור?

הסטורי של שי לי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי לי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של שי לי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי לי/צילום מסך, אינסטגרם

כמו התוכניות של רבים, גם התוכניות של הזוג הצעיר נאלצו להשתנות בעקבות הטרגדיה הקשה של ה- 7 באוקטובר ותחילת מלחמת חרבות הברזל. "מתי חתונה?", שאלה עוקבת שהגיעה ישר ולעניין, "שאלה שחוזרת מאתיים פעם!", השיבה יוצאת הריאליטי.

"בתקופה הזאת קצת קשה לחשוב על החתונה וכל הטרפת הזו, אני מאמינה שבקרוב כבר נסגור אולם. יש לנו כמה בראש, יש לנו גם כמה תאריכים שאנחנו חושבים עליהם, בעזרת השם בקרוב נסדר את זה. המצב הזה נורא קשה אבל אני מאמינה שאנחנו בקרוב נסגור הכל!", חתמה בנימה אופטימית.

מערכת היחסים של השניים בתוך בית האח הייתה לא יציבה בלשון המעטה, הם נטו להיפרד ולחזור על בסיס שבועי ואולי אפילו יומי, מה שגרם לצופים רבים לפקפק בכנות של הקשר מחוץ למסגרת הריאליטי אבל בינתיים נראה שהם מצליחים לחזיק מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully