וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייר בפני עצמו": המשפחה של שניר מגיבה ליחסים בינו לבין שי

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 13:44

אחרי שספיר בורגיל טענה שהיא לא רואה עתיד בקשר שבין אחיה הצעיר לבין הדיירת שי לי עופרי, כעת מגיעה ההבהרה של שאר בני המשפחה על מה הם חושבים על מערכת היחסים בין השניים. וואלה! סלבס דם סמיך ממים

שניר בורגיל ושי לי עופרי. רן יחזקאל,
אהבת אמת?/רן יחזקאל

כמו כל מערכת היחסים בבית "האח הגדול", גם זו של שניר בורגיל ושי לי עופרי ידעה לא מעט עליות ומורדות. השניים החלו כחברים טובים עד שהתפתחה ביניהם הזוגיות, שלא פעם נחשדה על ידי הצופים כאסטרטגיה מחושבת של מי מהצדדים. השניים נפרדים וחוזרים בקצב שכבר קשה לעקוב אם הם ביחד או לא, ושולחים לא פעם מסרים מבלבלים האחד לשנייה וגם למי שצופה בתכנית ומנסה להבין מה הסטטוס ביניהם בכל רגע נתון.

בשבוע שעבר התארחה אמא של שי בבית האח ולאחר מכן חשפה ברשתות את דעתה על מערכת היחסים בין השניים והראתה את תמיכתה בהם: "אני רואה אותה לאט לאט מורידה את המחסומים ומתאהבת, העיניים של שילי נוצצות כשהיא מסתכלת על שניר.מוצאת את עצמי צועקת על המסך: שיליק תשחררי לא כל הגברים כמו אבא שלך! לא הייתה מאושרת ממני כשהיא סוף סוף הצליחה לפתוח את ליבה עבור גבר מדהים כמו שניר".

המשפחה של שניר מגיבה ליחסים בינו לבין שי. אינסטגרם, צילום מסך
למי להאמין? לאחות או לשאר המשפחה?/צילום מסך, אינסטגרם

כעת, הגיע גם התור של משפחתו של שניר להבהיר מה הם חושבים על שי ועל הקשר בין השניים, אחרי שהשבוע שוב הספיקו לריב, להפרד, להשלים וחוזר חלילה. בסטורי שעלה בעמוד האינסטגרם של בורגיל, אותו מנהלים המשפחה וחבריו, נכתב: "בשבוע האחרון הופצו מלא שמועות שהמשפחה לא תומכת בקשר של שי ושניר. בין שי ושניר יש אהבה גדולה ואנחנו אוהבים לראות את שניר שלנו מאושר. אנחנו תומכים במה ששניר בוחר וכל דרך ששניר יבחר אנחנו נלך איתו יד ביד."

"אנחנו רואים את האהבה המטורפת שלהם ואנחנו נכבד כל החלטה שלהם וניתן להם לחיות ולחוות את החיים שלהם. בנוסף אתם צריכים לזכור ששניר דייר בפני עצמו וחשוב לנו שתנסו להכיר את שניר בתור בן אדם ולא רק על מה שקורה עם שי", הוסיפה המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משפחתו של הדייר הבולט אמנם לא התייחסה לכך במפורש, אבל השמועות המדוברות לא הגיעו מתוך החלל הריק. ספיר בורגיל, אחותו הגדולה של שניר שהודחה לאחרונה מהבית, העניקה מאז ההדחה שלה לא מעט ראיונות בהם היא סיפרה מה היא באמת חושבת על מערכת היחסים בין שי לבין אחיה, ולא הראתה התלהבות יתרה מהקשר ביניהם.

ספיר אמרה במספר הזדמנויות שהיא לא חושבת שהזוגיות בין שניר לשי תחזיק מעמד בחוץ, טענה שאחיה אוהב את שי יותר משהיא אוהבת אותו, מושקע יותר בזוגיות ביניהם ושזה בא לידי ביטוי בבית ושהיא מזהה חוסר אותנטיות בשי. עכשיו נותרה השאלה למי מהמשפחה להאמין- לאחותו שהייתה צמודה לשניים בתוך בית האח הגדול, או ליתר המשפחה שראתה את הדברים מחוץ לבית ומאמינה בקשר בין השניים?

וואלה! סלבס לא מבזבזת זמן ולוקחת כל דייט ראשון לארוחה משפחתית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully