וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של שי לי חושפת מה היא אמרה לה במפגש ביניהן

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 16:28

אמה של דיירת האח הגדול הגיעה לביקור מלא בדמעות אחרי יותר מ-70 ימים בהם לא ראתה את הבת שלה. כעת היא חושפת מה היא אמרה לה ומה היא באמת חושבת על שניר. וואלה! סלבס אהבה של אמא

הימים האחרונים של דיירת בית האח הגדול שי לי עופרי, היו לא פשוטים. היא ניסתה להיפרד מבן זוגה בבית האח, שניר בורגיל, בפעם המי יודע כמה, מה שלא ממש עבד לה, שוב. היה נראה כאילו היא כבר בנקודת שבירה עד שהגיעה אמא שלה, לומי, והצליחה לעודד אותה.

עוד בפרומואים שרצו לקראת שידור הפרק אמש (ד') הובטח לנו המפגש המרגש בין השתיים, כולל השאלה מה אמרה לה אמה. אלא שלטענת הצופים הכועסים ומאוכזבים, בכלל לא ברור מה היה המשפט המטלטל כביכול שאמרה לה האם. היום (ה') היא פירסמה בעמוד האינסטגרם של הבת על המפגש ביניהן וסיפרה מה המסרים שהעבירה לה, ומה הייתה עוד רוצה להגיע.

"יומיים שהדמעות לא מפסיקות לרדת והגוף לא נרגע מהמפגש הכל כך מרגש עם בתי גאוותי. ליבי נשבר ויוצא אליה כשאני שומעת שחלק מדיירי הבית מעירים לה על משקלה ולא פעם אחת! מה שגרם לה ללבוש בלייזר שהשמש קופחת על ראשה, ולחשוב מספר פעמים לפני כל ביס. הימים עוברים והביטחון העצמי חוזר אלייה, וגם הבגד ים", אמרה והוכיחה שאמהות באמת רואות הכל.

האם המרגשת המשיכה וסיפרה מה היא אמרה לה לבסוף במפגש המרגש אחרי 77 ימים בהם לא התראו: "אמרתי לה שאין לי מילים לתאר את אהבתי הגדולה, את הגעגועים העזים! שילי שאלה אותי לשלום האחים, המשפחה החברים, שאלה אם אני מתביישת בה והאם אני גאה בה. עניתי לה שלא רק שאני לא מתביישת אלא סופר גאה להיות אמא שלה! שאני בכל יום מתמוגגת מלראות את הלב הרחב שלה, את החשיבה על האחר את חוש הצדק, את הדעתנות ואת הפרגון שלה", ולא שכחה להוסיף גם בקשה שהגיעה כנראה גם מאוזניהם הסובלות של צופי התכנית:" וכן, גם אמרתי לה שאני דואגת למיתרי הקול שלה".

1המסר של אמא של שי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
רואה את הפחדים/צילום מסך, אינסטגרם
2המסר של אמא של שי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
אמא גאה/צילום מסך, אינסטגרם

ולא רק על המחשבות שלה לגבי בתה סיפרה האם, אלא גם על מה שהיא חושבת באמת על שניר: "אני רואה אותה לאט לאט מורידה את המחסומים ומתאהבת, העיניים של שילי נוצצות כשהיא מסתכלת על שניר. רואה את הפחדים והקושי לסמוך, לבטוח, להישען ולהראות חולשה ואז מוצאת את עצמי צועקת על המסך: שיליק תשחררי לא כל הגברים כמו אבא שלך! לא הייתה מאושרת ממני כשהיא סוף סוף הצליחה לפתוח את ליבה עבור גבר מדהים כמו שניר".

ומה היא אמרה לשניר עצמו? "הודתי מכל ליבי לשניר על האהבה הגדולה שהוא מפגין כלפיה, האכפתיות והביטחון שהוא מעניק לה, חיבקתי את כולם והתמלאתי באנרגיות עד לפעם הבאה שאראה אותה שוב".

וואלה! סלבס משתדלת שלא ליצור קשר עם אמא שלה. נמאס לה לשמוע את השאלה מתי תמצא חתן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully