וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יושבים? שניר בורגיל ושי לי עופרי מצפים לילד!!!

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:35

קצת יותר מחצי שנה עברה מאז הסתיימה העונה של האח, ואיזה מזל שיש את משפחת בורגיל שמספקת אייטמים בלי הפסקה. והפעם- שניר בורגיל ושי לי עופרי, שהתראסו רק לפני חמישה חודשים, מצפים לילד (או ילדה) ראשון יחד! וואלה! סלבס מעוברת

שי לי עופרי ושניר בורגיל מצפים לילד/צילום מסך אינסטגרם

בעוד כחודש זוג יוצאי האח הגדול שי לי עופרי ושניר בורגיל יעמדו תחת החופה ונחשו מה? הם לא יהיו שם לבד. השניים, שהתארסו בחודש ספטמבר האחרון רק שלושה שבועות אחרי שיצאו מבית האח הגדול, יעמדו כאמור תחת החופה בחודש הבא וכבר אפשר לספר שהם מצפים לבייבי ראשון יחד!

הזוג הצעיר העלה היום (שבת) סרטון מתוק לעמודי האינסטגרם שלהם בו בישרו את הבשורה המשמחת כששי לי חשפה בייבי באמפ בתוספת צילום האולטרסאונד המסורתי ולצד הכיתוב: "MOMMY & DADDY".

ממש לפני כשבוע השניים עלו לכותרות אחרי עוד מריבה מלוכלכת עם הנמסיס ספיר, אחותו של שניר, במה שנראה כמו המריבה הדו-שבועית של צמד האחים שהתפרסמו בדיוק מאותה הסיבה- מריבה שהכניסה את שניהם לבית הכי מצולם במדינה.

כזכור, גם ספיר הכירה בן זוג בבית האח הגדול, אברהם אקלום, וגם הם התארסו ממש לאחרונה. כעת נשאר לנו להמתין ולראות את תגובת האחות והאם גם היא, בדיוק כמוהם, תבשר על הריון בקרוב.

וואלה! סלבס לא מסתפקת בלגנוב את הרעם, היא הולכת על כל הסופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully