וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים קרובים: בראדלי קופר וג'יג'י חדיד תועדו בסשן מזמוזים

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 18:29

השחקן ההוליוודי בראדלי קופר והדוגמנית ג'יג'י חדיד התפסיקו להתבייש עם הבעת החיבה במקומות ציבוריים ולא הצליחו להוריד את הידיים אחד מהשנייה במהלך הדייט שלהם בניו יורק. וואלה! סלבס שומרת נגיעה

יש מצב שהדוגמנית ג'יג'י חדיד הורידה את כמות ההשחרות שהיא אומרת על ישראל כי השפתיים שלה היו עסוקות במשהו אחר לחלוטין, או יותר נכון מישהו- השחקן ההוליוודי בראדלי קופר. הלחשושים סביבם התחילו עוד בחודש נובמבר האחרון ונראה שהם ממשיכים בשלהם, למרות העין של מדינת ישראל על הדוגמנית ומשפחתה. אולי כסף באמת קונה אושר.

הפעם זוג היונים נתפסו בעדשת המצלמה במהלך ארוחת ערב אותה חלקו אחד עם השנייה ועם חברים משותפים נוספים, במסעדה האיטלקית "Via Carota" שבניו יורק. אך אל דאגה, הקהל שהיה בשולחן ובמקום לא הפריע להם לסשן מזמוזים זריז.

מעבר לעובדה שהם לא מפסיקים לצאת אחד עם השנייה במקומות ציבוריים, נשמע כאילו גם מאחורי דלתות סגורות מערכת היחסים שלהם במצב טוב: "היחסים של ג'יג'י ובראדלי רציניים והם כבר דיברו על עתידם יחד ועל הצעדים הבאים", סיפר בעבר מקורב לשניים ל- Entertainment Tonight.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לנשק את האקס עם הביס האחרון של השווארמה בפה. הוא הציע לה נישואים אחר כך, אבל המחוייבות הלחיצה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully