וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד עוקצת: "משלוח חינם לישראל בקנייה מעל 999999 ש"ח"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 12:30

הדוגמנית הפרו-פלסטינית עוסקת מאז תחילת המלחמה בין ישראל לחמאס בקידום תכנים אנטי-ישראליים ברשתות החברתיות שלה, כולל תכנים אנטישמיים ושקריים במיוחד. עכשיו נראה שהיא מצאה דרך חדשה ומקורית במיוחד להטריל את הישראלים

ג'יג'י חדיד. gettyimages, GettyImages
?why you so obsessed with me/GettyImages, gettyimages

דוגמנית העל ג'יג'י חדיד הפכה לאחת האויבות הגדולות ביותר של ישראל בזירה הבינלאומית בכל מה שקשור להסברה ברשתות החברתיות. מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל חדיד, בעלת השורשים הפלסטיניים מצד אביה, מרבה לעלות תכנים נגד ישראל, גם אם הם מכילים שקרים מוחלטים וגובלים באנטישמיות והסתה.

אחרי שבפעם האחרונה היא נאלצה להתנצל על תוכן שפרסמה כשטענה שישראל היא "המדינה היחידה המחזיקה ילדים כשבויי מלחמה", זאת בצירוף תמונתו של המחבל אחמד מנאסרה שתועד במהלך הפיגוע שביצע כשניסה לרצוח יהודים, כעת נראה שהיא מצאה דרך חדשה ומקורית להטריל את הישראלים.

באתר האינטרנט Guest In Residence השייך למותג הבגדים שבבעלותה, עלה באנר חדש בראש האתר בו נכתב: "משלוח חינם לישראל לכל הזמנה מעל 9999999 ש"ח". עם זאת, יש לציין, כי בבאנר האוטומטי הקופץ בעת הכניסה לאתר עדיין קיימת ההודעה המקורית על משלוחי אקספרס בחינם, ללא הגבלת סכום.

ג'יג'י חדיד מטרילה את ישראל. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יג'י חדיד מטרילה את ישראל/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, חדיד מרבה לעסוק במלחמה בישראל ולתת במה לתעמולה פרו-פלסטינית, בדומה לשאר בני משפחתה שעוסקים כולם במסע הסברה אנטי-ישראלי עוד מלפני שהתחילה המלחמה. מסע התעמולה הלך וגבר מאז חודש אוקטובר וכולל גם את שאר משפחת חדיד, ביניהם האב מוחמד חדיד ואחותה של ג'יג'י, הדוגמנית בלה חדיד.

אבל הישראלים ממש לא נשארים בשקט אל מול ההתקפות של בני משפחת חדיד וההסתה החמורה שהם מפרסמים ברשתות החברתיות. בני המשפחה טענו במהלך אוקטובר שמספרי הטלפון שלהם הופצו ברשת וכי הם מקבלים איומים על חייהם. על לפי הדיווח באתר TMZ, כל אחד מבני המשפחה קיבל הודעות איומים דרך המייל, הטלפונים הסלולריים שלהם והרשתות החברתיות שכללו תיאורים גרפיים של הוצאה להורג. עוד דווח כי בשל המצב המשפחה נאלצה לשנות את מספרי הטלפון וכי מוחמד חדיד אף שקל לפנות ל-FBI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully