וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד מודה: "שיתפתי משהו שלא בדקתי אותו לעומק"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 20:51

סוף מעשה במחשבה תחילה: הדוגמנית הפרו-פלסטינית, שפועלת רבות בהסברה נגד ישראל ומרבה לעלות שקרים וחצאי עובדות, מודה שטעתה בסטורי שהעלתה ושלא בדקה את העובדות לעומק: "השתמשתי בדוגמה הלא נכונה, מצטערת על כך"

כפי שאומר המשפט הידוע, גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום: אחרי שהעלתה סטורי מסית כנגד ישראל ובו האשימה כי "ישראל היא המדינה היחידה המחזיקה ילדים כשבויי מלחמה" והאשמות חמורות נוספות, כל זאת בצירוף תמונתו של המחבל אחמד מנאסרה שניסה לרצוח יהודים, כעת הדוגמנית ג'יג'י חדיד מודה בטעותה ואומרת כי לא בדקה את העובדות לעומק.

בהצהרה שפירסמה הערב (ג') בעמוד האינסטגרם שלה כתבה הדוגמנית: "כאדם ממוצא פלסטיני, החדשות והתמונות קורעות הלב והאינסופיות שיצאו מעזה היו כואבות. חשוב לי לחלוק סיפורים אמיתיים על הקושי שהפלסטינים ספגו וממשיכים לסבול ממנו, אבל בסוף השבוע הזה שיתפתי משהו שלא בדקתי או חשבתי עליו לעומק לפני הפרסום מחדש".

"רציתי להראות את הדרכים שבהן החוק הבינלאומי מתערער על ידי ממשלת ישראל. במקרה זה, ניסיתי להדגיש כיצד ילדים פלסטינים שנעצרו על ידי צה"ל לרוב אינם מקבלים את אותן זכויות כמו ילד ישראלי המואשם באותו פשע. לרוע המזל, השתמשתי בדוגמה הלא נכונה כדי להצביע על כך ואני מצטערת על כך", כתבה.

הסטורי של ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ג'יג'י חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

חדיד, שספגה לא מעט ביקורות על הסטורי השקרי והמסוכן שהעלתה המשיכה וכתבה: "המיקוד שלי הוא בנושאי זכויות אדם. לכן אני גם רוצה להדגיש שלתקוף כל אדם, כולל כמובן יהודים, זה אף פעם לא בסדר. לקחת אנשים חפים מפשע כבני ערובה זה אף פעם לא בסדר. להזיק למישהו בגלל שהוא יהודי זה אף פעם לא בסדר. לרצות חופש ויחס אנושי לפלסטינים וגם לרצות בביטחונם של אנשים יהודים יכולים להיות חשובים לכל אדם, כולל אותי. לא משנה מה הפשע, כשמדברים על דמוקרטיה, לכולם צריכות להיות אותן זכויות - ולילד פלסטיני, גם אם הוא מואשם בפשע מחריד, מגיעות אותן זכויות שיהיו לילד ישראלי באותן נסיבות".

הדוגמנית לא פספסה את ההזדמנות להמשיך ולתקוף את ישראל: "ארגוני זכויות אדם אמינים תיעדו היטב שהייתה התעללות שיטתית בעם הפלסטיני מצד ממשלת ישראל. אני מכירה את האירועים האלה כי הם ההיסטוריה של המשפחה שלי, פלסטינים שנאלצו לברוח מביתם בסוף שנות הארבעים. יחד עם זאת, אני מבינה שעם הכוח של הפלטפורמה שלי באה אחריות עצומה. אני בן אדם ואני עושה טעויות. אבל אני גם אחראית על הטעויות האלה".

"אני לא עומדת מאחורי הפצת מידע מוטעה, ותמיד גיניתי את השימוש בתנועה לשחרור פלסטין כהצדקה לאנטישמיות. אני חייבת לעצמי ולעוקבים שלי לחשוב בצורה נכונה יותר יותר כאשר אני שואפת להפנות את תשומת הלב להפרות של החוק הבינלאומי וזכויות האדם. בינתיים, אמשיך להתפלל לחזרתם הבטוחה של כל בני הערובה ושלום וביטחון לתושבי עזה וישראל", סיכמה הדוגמנית, שכנראה צריכה להמשיך וללמוד היטב על "התנועה לשחרור פלסטין" ובעיקר על המשמעות של המוטו המוביל את התנועה, הקורא ל"חופש מהים עד הנהר" והכוונה האמיתית המסתתרת מאחוריו בכל מה שקשור לחיי היהודים הנמצאים בשטח זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully