וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שזה לא סטוץ: היחסים בין ג'יג'י חדיד ובראדלי קופר מתחממים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 10:12

למרות שטרם נראו יחד באירועים רשמיים, את הקשר של הדוגמנית והשחקן כבר אי אפשר להסתיר ונראה שהם גם לא מנסים לעשות זאת. כעת נודע כי השניים "מתכננים עתיד ביחד". וואלה! סלבס קשר לטווח ארוך

ג'יג'י חדיד ובראדלי קופר בניו יורק. מסך אינסטגרם justjared, צילום מסך
כבר לא מתחבאים/צילום מסך, מסך אינסטגרם justjared

כארבעה חודשים בלבד לאחר שעוררו לראשונות שמועות על היכרות אינטימית, תמונות הפפראצי של ג'יג'י חדיד (28) ובראדלי קופר (49) ממשיכות לקפץ מכל עבר. בבילויים, טיסות או סתם דייט ברחבי הביג אפל הם ממשיכים לשדר תחילתה של זוגיות מפורפרת במיוחד. רק אתמול נתקלנו בתיעודים חדשים מהשטח האמריקאי, כשהשניים יצאו לעוד ארוחת בוקר עם חברים בעיר. כשגברת חדיד לא ממש מנסה להסתיר את קרבתה לחתיך שלצידה ובין לבין מחלקת בנדיבות חיבוקים וליטופי צוואר מרגיעים. הוא מצידו, ג'נטלמן אמיתי, תופס מונית וממהר לפתוח את דלתה של הדוגמנית. מקסים.

במקביל, מקורות מדווחים ל-Entertainment Tonight כי היחסים בין השניים מתחילים להתגלגל ולקבל גוון הסלמה חיובי, כשהזוג "רציני" לגמרי ומתכנן קשר לטווח ארוך - או במילים אחרות, זה לא סטוץ חברים. "היחסים של ג'יג'י ובראדלי רציניים והם כבר דיברו על עתידם יחד ועל הצעדים הבאים", אמר המקור והוסיף: "יש להם תקשורת מעולה אחד עם השנייה, בריאה, פתוחה וכנה. הם נרגשים להתקדם".

בין היתר, נודע כי גם בני משפחותיהם תומכות בקשר הטרי, כן כן, כולל האקסית של קופר - הדוגמנית ההורסת אירינה שייק, איתה הוא חולק את בתו בת ה-6, ליה דה סיין. "שייק מתמקדת בחייה שלה ובהסדר ההורות המשותפת שלהם תוך שהיא מאחלת לו את הטוב ביותר", שיתף המקור.

נכון לרגעים אלו, הדוגמנית והשחקן עוד לא דיברו או חלקו את תחושותיהם לגבי מערכת היחסים עם שום כלי תקשורת ולא נצפו באירועים פומביים רשמיים ביחד. גם בתקופה האחרונה בה קופר היה חלק מרכזי במהלך עונת הפרסים, עקב המועמדויות שקיבל סרטו 'מאסטרו'. כל זה לא מונע מהסובבים אותם להמשיך לדווח את כל הג'וס מהבפנוכו של הקשר: "ג'יג'י ובראדלי מאוהבים", אמר מקור אחד. מקורב שני הוסיף, "הדברים ממשיכים לפרוח ביניהם ונעשו רציניים. כולם סביבם רואים את הקשר הטבעי שלהם. הקשר שלהם קל, מהנה ונורמלי. יש סינרגיה והבנה לגבי המון דברים וזה מחבר ביניהם בצורה עמוקה".

וואלה! סלבס יודעת שהסטוץ הכי מוצלח זה בשתיים בלילה עם הסמבוסק באבולעפיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully