וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארמה איז א ביצ'? האקס של בריטני ספירס פותח על הגירושים

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:54

בגלל שהחיים של כוכבת הפופ בריטני ספירס כל כך כאוטים שכבר כמעט הצלחנו לשכוח שהיא התגרשה ממש לא מזמן, אך מעבר לסרטונים שמשדרים מצוקה לא קיבלנו שום מידע מעניין. עכשיו, סאם אסגרי, הגרוש הטרי שלה, פותח הכל. וואלה! סלבס נפרדנו כך

בריטני ספירס סאם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס סאם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

בפעם האחרונה ששמענו ממאמן הכושר סאם אסגרי הוא שיתף על התהליך שהוא עובר לאחר הפרידה ממי שהייתה אשתו למשך 14 חודשים ובת הזוג שלו למשך כמעט שבע שנים, כוכבת הפופ בריטני ספירס: "אני מתמקד בעבודה כרגע, מה שאני יודע בוודאות זה שאין מצב שאצטרף לאפליקציות הכרויות בקרוב", אמר בזמנו.

אך חוץ ממה ששיתף על מצבו האישי, לא חולץ ממנו שום מידע מעניין על מה קרה בינו לבין הזמרת. כמעט שבעה חודשים אחרי שהגישו את בקשת הגירושים, הוא סוף סוף הסכים לדבר עם People: "זאת הייתה ברכה להיות מסוגל לחלוק איתה את החיים למשך תקופה ארוכה. לפעמים אנשים משתנים ומתרחקים וממשיכים הלאה", הודה.

"תמיד שנאתי אנשים שעוזבים מערכת יחסים מסויימת - כזאת שבשלב מסויים הם אמרו שהם אוהבים אחד את השנייה והם ישבו על אותו שולחן ואכלו ביחד- אז מעולם לא הבנתי איך הם יכולים ללכלך אחד על השנייה אחר כך. זה משהו שאני בחיים לא אוכל לעשות בגלל שהייתה לי חוויה וחיים מדהימים איתה, זה משהו שלנצח יהיה חלק מהחיים שלי, פרק בחיים שלי".

בריטני ספירס סאם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס סאם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

אסגרי חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה- 30 (נחסוך לכם את הגוגל, הזמרת בת 42), ושיתף במחשבות שלו עם הכניסה לעשור החדש: "חשבתי פעם שאנשים בני שלושים הם כל כך זקנים כשהייתי בתיכון. אבל כל בן אדם שאני מדבר איתו, ככל שהם מתבגרים, הם נהנים יותר מהחיים בגלל שהם בגיל שמגיעים איתו תבונה וניסיון מחוויות החיים".

"אני תמיד נמצא בקו מחשבה מאוד חיובי לחיים שלי, החוויות שלי עצבו אותי לגבר שאני היום ואני אמשיך להתפתח. אני יוצא מנקודת הנחה שצריכים לחגוג את העבר שלנו, אני מסתכל אחורה בחיבה. העבר שלי היה יפה וברכה", חתם בנימה מעצימה.

כזכור, אחרי הפרידה עצמה של השניים החלו לרוץ ספקולציות, האשמות ושמועות רבות על סיבת הפרידה של השניים. טענות על התעללות משני הצדדים לא הפסיקו לצוץ ואם זה לא היה מספיק, מאמן הכושר גם הואשם בהטרדה מינית של אישה שהייתה פוקדת את המכון בו היה עובד עד שהוא כבר חצה את כל הגבולות לטענתה.

וואלה! סלבס מצליחה להבין למה אנשים מלכלכים על אקסים ואפילו עושה את הפעולה בעצמה על בסיס שעתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully