וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה רק נחתת! נתניאל בוזוליץ מתנדב למען גיבורות העורף

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 14:51

אפשר כבר לטעות ולחשוב שהשחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליץ הוא תושב ישראל וכל פעם מפתיע לגלות שלא. כוכב ההסברה נחת בארץ רק לפני ימים ספורים אבל הג'ט לג לא מנע ממנו להגיע להתנדב למען גיבורות העורף. וואלה! סלבס משקפופרית

נתניאל בוזוליק עם המפונים/אורי בן חיים. יח"צ חד- פעמי
נתניאל בוזוליק עם המפונים. אורי בן חיים,
נתניאל בוזוליק עם המפונים/אורי בן חיים

השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליץ לא נח כבר שלושה חודשים, מהרגע שהתחילה המלחמה הוא הגיע לארץ, עסק ביצירת תכנים של הסברה ושיתף את האמת ברחבי העולם בזכות הפלטפורמה והעוקבים המגוונים שלו ביוזמה אישית ופטריות במיוחד.

בוזוליץ אמנם נחת בארץ רק לפני יומיים יחד עם בת זוגו הישראלית, ליה נגה, אבל הג'ט לג לא היה מה שמנע ממנו להגיע בהתנדבות לצילומים של קרולינה למקה ברלין בשיתוף עמותת "לב אחד" למען הנשים הגיבורות של העורף. החברה צילמה הבוקר סרטונים בהובלתו של השחקן שהגיע לביתן של נשות המילואימניקים, הקשיב לסיפורים המטלטלים שלהן ולקשיים בהתמודדות שכרוכה בלהיות "האישה שבעורף".

במהלך השהות הקודמת שלו, הכוכב הספיק לעשות לא מעט דברים לפני שעזב את מדינת ישראל, הוא נפגש עם ניצולים מהטבח, עם חטופים ששוחררו, חיילים, דמויות ציבוריות שונות כמו נפתלי בנט לדוגמה ואפילו הספיק לצלם פגיעת רטקה שפגעה בבניין בתל אביב, ממש ביום הראשון שהגיע לארץ.

נתניאל בוזוליק עם המפונים/אורי בן חיים. יח"צ חד- פעמי

בין מפגשים חשובים לצילומי סרטונים בוזוליץ הכיר גם את אושיית הרשת שצעירה ממנו בשני עשורים, נגה. השניים התחילו את מערכת היחסים בין רחובות תל אביב והמשיכו אותה בנסיעה לביתו שבאוסטרליה שהם היא גם פגשה את אמו וחגגה את השנה הלועזית החדשה.

וואלה! סלבס חשבה שהיא מצאה מאהב זר וגילתה שהיה מדובר בסקאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully