וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ליה נגה בדרך לאיחוד עם נת'ניאל בוזוליק

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 11:50

פרידה בגלל המרחק? הצחקתם אותם: השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק אמנם עזב את ישראל וחזר למולדתו, אבל ממשיך לתחזק את מערכת היחסים עם אושיית הרשת ליה נגה, שתצטרף אליו ליעד סודי בו בחרו לבלות השניים. וואלה! סלבס שלט רחוק

נתניאל בוזוליק וליה נגה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
יחזיקו מעמד?/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק הגיע זמן קצר אחרי תחילת המלחמה לישראל כדי לתרום למאמצי ההסברה ולשדר לעולם את המתרחש כאן במסגרת הקרב ברשתות החברתיות על דעת הקהל. אחרי כחודש של עבודה מאומצת, השחקן חזר בחזרה למולדתו כשהוא משאיר בארץ את בת הזוג החדשה שלו, כוכבת הרשת הצעירה ליה נגה, ששלחה אותו בחזרה עם חולצה המבהירה בצורה חד משמעית כי מדובר בבחור תפוס.

אם תשאלו את העוקבים ברשתות החברתיות, נראה שלא כולם נתנו לזוגיות הזו סיכוי גדול במיוחד, אם זה בגלל המרחק הגיאוגרפי הרב המפריד בין השניים ואם זה בגלל פער הגילים הגדול העומד על 19 שנים, שכן בוזוליק בן 40 ונגה בת 21 בלבד. אבל נראה שכל ההבדלים בין השניים לא בדיוק מטרידים אותם, והם ממשיכים לתחזק את מערכת היחסים שלהם בשלט רחוק ובקרוב מאוד גם יפגשו שוב.

נגה, כך נודע לוואלה! סלבס, תעלה מחר בלילה על טיסה, שתנחת ביעד ששמור במערכת, תפגש עם בוזוליק והשניים יעבירו ביחד את כל תקופת החגים (קריסמס וראש השנה האזרחי). הסיבה בגינה היעד נשמר בסודיות (לפחות לעת עתה) היא כי השחקן מקבל איומים על חייו בעקבות התמיכה שלו בישראל, ולכן השניים מעדיפים לשמור את המיקום לעצמם.

וואלה! סלבס מנהלת מערכת יחסים מרחוק עם נסיך ניגרי שהתחיל איתה בהודעת מייל רומנטית ולא חשודה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully