וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן יודעת? המפגש המפתיע של קניה ווסט וקלואי קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:21

בליבו של משחק כדורסל, האקס המיתולוגי של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, נתפס במפגש שכלל קרבה מפתיעה במיוחד לאחותה, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

אם יש משהו שכל צופה מתחיל בריאליטי של משפחת קרדשיאן יצליח להבין, היא העובדה שהמשפחה הזאת קרובה ברמות שיכולות לפעמים להדאיג ושהגברים בחייהן של הבנות לא באמת עוזבים אף פעם, גם אם הם בוגדים, נפרדים, או אפילו שניהם.

אולי בגלל שהן רגילות כבר להתנהל עם אקסים שלא משחררים, המפגש המפתיע של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן עם בעלה לשעבר של אחותה, הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט, עבר באופן חלק. הדרכים של השניים הצטלבו בתחילת סוף השבוע האחרון (ה') בלוס אנג'לס, במהלך משחק כדורסל בו שיחק בנו של ווסט וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, סיינט.

למרות שהראפר מוצא דרכים להשפיל את עצמו מול העולם כל שני וחמישי, ולמרות מערכת היחסים המעורערת עם אחותה, קלואי בחרה של לכבס את הכביסה המלכולכת שלהם בחוץ ואפילו חיבקה את מעצב האופנה לפני שהם ישבו אחד לצד השנייה בזמן שצפו במשחק.

מי שהגיעו יחד עם כוכבת הריאליטי כדי לתמוך באחיין שלה הם בן זוגה לשעבר, טריסטן תומפסון יחד עם הבת המשותפת שלהם, טרו ובתם של רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה, דרים קרדשיאן בת ה- 7. כזכור, קלואי דיברה בעבר על כך שהיא משמשת בתור הורה שלישי לדרים. אולי זה בגלל המסע לגילוי עצמי שעוברת בלאק צ'יינה או מה שלא עושה רוב, האח הנעלם של המשפחה.

מי שחסרונם הורגש במהלך משחק הכדורסל של סיינט היו אמו ושאר האחים והאחיות שלו, אבל אי אפשר להאשים את קים שלא הייתה מעוניינת באינטרקציות פומביות עם בעלה לשעבר אחרי כל מה שהוא העביר אותה במהלך הגירושים, שבסופם נדרש לשלם לה מזונות של 200 אלף דולר בחודש.

לא פעם ציין ווסט את תחושותיו, אם זה בראיונות או אפילו בשירים: "רגע, מתי אתה רואה את הילדים? אני אראה אתכם מחר. רגע, מתי השמש שוקעת? אני אראה אתכם מחר. רגע, כשאני אוסף אותם אני מרגיש כאילו הם מושאלים", אמר בעבר בשירו "True Love".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גם קים שיתפה את החוויה שלה מההורות המשותפת וסיפרה על הקשיים בהורות משותפת עם מעצב האופנה, אבל גם על כך שהיא מנסה להגן על הילדים שלהם ולהסתיר מהם את ההתנהגות השנוייה במחלוקת של אביהם: "היה לי את האבא הכי טוב בעולם ויש לי את הזכרונות והחוויות הכי טובות ממנו וזה כל מה שאני רוצה בשביל הילדים שלי".

"אם הם לא יודעים שדברים נאמרו או מה קורה בעולם, למה שאני אביא את האנרגיה הזאת לחיים שלהם? זה באמת דברים כבדים של מבוגרים והם לא מוכנים להתמודד עם זה", סיפרה בזמנו בתוכנית הריאליטי המשפחתית, אחרי אחת ההערות האנטישמיות הראשונות שפרסם הראפר.

וואלה! סלבס לא צריכה לחסום בחורים שהיא יוצאת איתם, הם מספיקים לעשות את זה לבד אחרי דייט אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully