וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התביעה: קלואי קרדשיאן החליפה את בלאק צ'יינה?

13.7.2023 / 9:14

בווידוי חשוף וכנה, שיתפה קלואי על מערכת היחסים הקרובה שלה עם הבת של אחיה, רוב קרדשיאן ובלאק צ'יינה. וואלה! סלבס משפחה מודרנית

למרות שהוא לא מרבה להופיע בתוכנית הריאליטי המשפחתית הקרדשיאנס, תועד האח הקטן של שלושת המשפיעניות הגדולות בעולם, רוב קרדשיאן, בשיחת טלפון עם אחותו, קלואי קרדשיאן. השניים ארגנו את מסיבת יום ההולדת ה- 6 לבתו המשותפת של רוב עם דוגמנית האינסטגרם בלאק צ'יינה - דרים קרדשיאן.

לאחר השיחה קלואי שיתפה שהיחסים בינה לבין אחיה מאוד קרובים למרות שהיא לא בקשר עם אמה של דרים. אי אפשר להאשים אותה אחרי שבלאק צ'יינה תבעה את המשפחה ב- 100 מליון דולר על כך שגרמו לזה שהיא "תבוטל".

כרגיל מי שהכניס את האף במקומות שהוא לא שייך אליהם הוא חברה הטוב של קלואי, וגם האקס המיתולוגי של אחותה קורטני, סקוט דיסיק, שלא יכל לעצור את עצמו: "אני לא מאמין שאת בעיקרון עושה הורות משותפת על דרים" אמר. "את יותר מדודה, זה מדהים". לפחות הוא יודע גם לפרגן.

"אני מרגישה כמו הורה שלישי לדרים", הודתה קלואי והוסיפה: "אני יודעת כמה זה חשוב שתהיה השפעה נשית ואמהית בחייה, בין אם זאת אמא שלה או אני, או מי שזה לא יהיה. חשוב שהיא תקבל את התחושה הזאת, לא משנה ממי".

רוב ובלאק צ'יינה נכנסו לקרב משפטי ב- 2020 אחרי שלוש שנים של משמורת משותפת. זאת בעקבות התנהגותה האלימה של צ'יינה. רוב ביקש משמורת מלאה על בתם המשותפת בטענה שדוגמנית האינסטגרם: "מסכנת את חייה של דרים בכך שהיא חיה איתה באותו הבית". בסוף הפרשה השניים הסכימו על לחלק את ימי השבוע ואת החגים בצורה שווה. איך מחלקים 7 ל-2?

וואלה! סלבס גם לא טובה כל כך בחילוק, או בחשבון פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully