וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: בלאק צ'יינה כבר לא נראית אותו הדבר

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:45

כוכבת הריאלטי ומי שידועה במחוזותינו בעיקר כאקסית של רוב קרדשיאן, החליטה בחודשים האחרונים לעבור מהפך בחייה .היא הורידה את כל השתלים והסיליקון ועכשיו משיקה פנים חדשות. וואלה! סלבס ממיסה

כוכבת הריאלטי בלאק צ'יינה ידועה כמי שמסתבכת בלא מעט שערוריות, אבל נראה שהיא מתחילה לעלות לאט לאט על דרך המלך. אחרי שחגגה החודש 10 חודשי פכחות מאלכוהול וסמים, היא ממשיכה בתהליך כדי להתחבר לעצמה, והשלב הבא אותו בחרה להשלים הוא הסרת הסיליקון מהחזה והישבן שלה, ומילוי השפתיים.

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם אפשר לראות את בלאק צ'יינה, או בשמה האמיתי, אנג'לה וויט, עם מראה יותר טבעי, שפתיים הרבה פחות נפוחות אחרי ההמסה שעשתה,וגם ישבן וחזה קטנים יותר. לאורך כל התהליך היא מפרסמת עדכונים על מצבה האישי ועל השינויים שעושה.

עוד בחודש מרץ אמרה בסרטון שעלתה לאינסטגרם שלה שהיא מודה שהפנים שלה "התחילו להיראות קצת משוגעות", וחודש לאחר מכן אמרה שהיא עייפה מאיך שהיא נראית: "זה פשוט לא מחמיא, זה לא איךך שאני נראית. זה לגמרי שינה לי את הפנים ואני מוכנה לחזור לאנג'לה".

הכל התחיל אחרי שעברה הארה רוחנית, בזמן שטבלה את עצמה כחלק מריטואל נוצרי, כמו במקווה רק לא. שם היא הבינה שהיא התרחקה מעצמה והודיעה שהיא מעוניינת לחזור למי שהייתה. בתוך התהליך אנג'לה אפילו הספיקה לקבל ד"ר של כבוד באומנויות ליברליות מממכללה בסקרמנטו, קליפורניה.

וואלה! סלבס גם החליטה לעשות שינוי קיצוני ולנסות לאכול בריא ליום, בורקס פטריות זה נחשב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully