וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה עם עלה של זית: בלאק צ'יינה עונה לקלואי קרדשיאן

16.7.2023 / 11:15

אחרי הסערה סביב הנוכחות ההורית של בלאק צ'יינה בחייה של בתה דרים קרדשיאן, והאמירות של קלואי על כך שהיא משמשת כהורה שלישי לילדה, הגיעו ההבהרות. וואלה! סלבס משפחתית

נראה שהסכסוך הפומבי של משפחת קרדשיאן עם אנג'לה וויט, בלאק צ'יינה לשעבר, שהייתה בת זוגו של רוב קרדשיאן, מגיע לרגיעה מסויימת. אחרי שבאחד מהפרקים האחרונים של משפחת קרדשיאן סיפרה קלואי קרדשיאן שהיא מרגישה כמו הורה שלישי לבתם של רוב ואנג'לה, דרים קרדשיאן, כל הרשת וגם מדורי הרכילות געשו עם הרבה ביקורות על כישורי האימהות של וויט.

אחרי שגלי הביקורות קצת ירדו, שוחחה אנג'לה עם מגזין TMZ ומסרה מסר שוחר שלום: "הכל טוב בשני הצדדים, כולנו משפחה אחת בסופו של יום. רוברט ואני מנהלים הורות משותפת בדרך הכי טובה שאנחנו יכולים, הכל זה עניין של אהבה וחשיבה חיובית". טוב לשמוע שאנשים יכולים גם להתבגר.

כתגובה לאמירתה הנוספת של קלואי על כך שזה נראה כאילו "כפר שלם מגדל את הילדה", אמרה וויט: "כמו שהוזכר באמת צריך כפר כדי לגדל ילד, ואני שמחה שיש לדרים כפר עצום מלא באהבה משני הצדדים, כאמא זה כל מה שיכולתי לבקש".

בעקבות כל הפרשות שעברה בלאק צ'יינה, היא מבקשת בימים אלה להתנתק מהפרסונה של הדמות ומנסה להתחבר יותר לעצמה כדי להיות דוגמה טובה עבור בתה, דרים. בסרטון שהעלתה אנג'לה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "עשרה חודשים שמחים של פכחות" ציינה וויט, שהמשיכה לתאר את השינוי שעשתה בעשרת החודשים האחרונים: "אכילה בריאה, כושר והתעמלות, קריאת תנ"ך, ריפוי התודעה והנשמה, ריפוי האור הפנימי שלי".

וואלה! סלבס הייתה מרפאת את הנשמה אם היא לא הייתה מפחדת שזה יפגע בחוש ההומור שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully