וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמה ז**: טורי ספלינג יוצאת עם מסר ברור לכבוד השנה החדשה

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 12:41

כוכבת "בוורלי הילס 90210" טורי ספלינג שעברה שנה מלאה בעליות אך בעיקר ירידות, בחרה בתמונות שמבהירות מה הולך להיות המוטו שלה לשנה הקרובה ולא מצאה צורך להרחיב יותר מידי. וואלה! סלבס פס על הפסים

טורי ספלינג. אינסטגרם, צילום מסך
טורי ספלינג/צילום מסך, אינסטגרם

הקשיים של שנת 2023 לא פסחו גם על השחקנית, כוכבת "בברלי הילס 90210", טורי ספלינג שנאלצה לעזוב את האחוזה בה הייתה גרה ולעבור לקארוון עם חמש ילדייה בעקבות בעיית עובש קשה שהזיקה לבריאותם ואחרי הגירושים המכוערים איתם היא מתמודדת עם משנת 2021, מהאקס הבוגדני שלה דין מקדרמוט.

אם זה לא היה מספיק היא גם הספיקה להתאשפז למשך כמעט שבוע וכשהשתחררה נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא מתניידת בעזרת כיסא גלגלים ושאת הפנים והידיים שלה מקשטות חבלות, אך נראה שלקראת השנה החדשה היא מתכננת לשנות את הדברים ולנקוט בגישה חדשה.

בפוסט שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה היא לבשה חולצה עליה היה כתוב: "הכל נהדר כשמפסיקים לשים ז**". ולמרות שלא היה מדובר בתמונה הראשונה ברצף שהעלתה, היא לא שכחה לרגע להשמיט תמונה בה היא מציגה אצבע משולשת למצלמה. שילוב כל המסרים שאפשר לאסוף רק מהבוק אותו צילמה במגרש חניה כנראה נתן לה חשק להשאיר את המסר קצר ולעניין: "אין צורך בתיאור", הוסיפה.

אחרי האשפוז הלא פשוט, מי שניסה לרומם את רוחה היה אחיה, הקוצ'אר רנדי ספלינג, עם קצת מילים יפות: "אנחנו עדיין קרובים, ואני מאוד גאה בה. אני חושב שהיא בן אדם חזק מאוד, היא עמידה", שיתף האח הקטן של השחקנית, שגדולה ממנו בשש שנים.

אולי בניסיון להתגבר לפחות על הקשיים הכלכליים שאפפו אותה ואת חשבון הבנק שלה, נתפסה ספלינג בלוק נוצץ בזמן צילומים כשהיא מוקפת באנשי צוות, מה שגרם לחלק לחשוב שהיא שיקרה על המצב הפיננסי שלה, אך מקורב לשחקנית הבהיר: "טורי רוצה לחשוף את האמת שלה. היא במצב כלכלי מסובך ותשמח להכנסה נוספת, אבל תשמח לעשות יותר מתכנית ריאליטי ולמצוא הכנסה קבועה ויציבה יותר".

וואלה! סלבס החליטה לשים פס על מה שאחרים חושבים ולקחת כמה צלחות שהיא רוצה בבופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully