וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך טורי ספלינג הגיעה מאחוזה ב-150 מיליון דולרים לקראוון?

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 11:23

היא נולדה לאחת המשפחות המשפיעות והעשירות ביותר בהוליווד, אבל אחרי התנהלות כלכלית לקויה וסכסוכים משפחתיים מכוערים היא נותרה חסרת כל. מה קרה לטורי ספלינג? וואלה! סלבס פרוטה ליום שחור

טורי ספלינג בוורלי הילס 90210. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
היו ימים. טורי ספלינג וחבריה לקאסט של "בוורלי הילס 90210"/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

הרבה לפני שהמונח נפו בייבי פרץ לחיינו והעביר גבול בולט בין כוכבים שהצליחו בזכות כשרון ועבודה קשה, לכאלה שנולדו לשושלת הנכונה, הייתה טורי ספלינג. השחקנית נולדת לקנדי ואהרון ספלינג והחלה ללמוד משחק כשהייתה בת שש בלבד. אולי זה קשור לעובדה שאביה היה אחד האנשים החזקים ביותר בהוליווד, והקים חברת הפקה שהייתה אחראית על לא מעט סדרות פופולריות.

טורי גדלה באחוזה ששווה 150 מיליון דולרים וכללה 123 חדרים, למדה בבתי ספר פרטיים ונהנתה מכל המותרות שכסף יכול להציע. אז למה בשבועות האחרונים היא מתוגררת עם ילדיה בקראוון ומככבת בתמונות פפראצי לא מחמיאות, בלשון המעטה? בואו נצא למסע במרחבי העו"ש שלה.

טורי ספלינג. Diane Freed, GettyImages
מה עושים עם 123 חדרים? אהרון וטורי ספלינג/GettyImages, Diane Freed

ספלינג פגשה את דין מקדרמוט בשנת 2005. שניהם היו נשואים, אולם התגרשו מבני הזוג שלהם כדי להיות יחד. קנדי ואהרון הבינו שמדובר בצרה צרורה ולמרות שהתחחנו בפני טורי שתחתום על הסכם ממון עם דין - היא סירבה. הסירוב עלה לה ביוקר, כיוון שאהרון מת חודש וחצי לאחר מכן. הונו הוערך ב-600 מיליון דולרים שהיו אמורים להתחלק בין קנדי, טורי ואחיה הצעיר. בפועל, הבת הסוררת קיבלה 800 אלף דולרים בלבד.

אהרון המנוח ידע על מה הוא מדבר כיוון שבגידות, דרמות וסקנדלים ליוו את טורי ודין לאורך 17 שנות נישואיהם. אחרי טיפולים זוגיים, גמילה שמקדרמוט עבר כדי לטפל בהתמכרות לסקס וחמישה ילדים אומללים שהביאו לעולם, השניים החליטו להתגרש אחרי 17 שנות נישואים.

לאורך השנים בני הזוג התמודדו עם מצב כלכלי רעוע. בשנת 2014, הודבקה על ביתם בלוס אנג'לס הודעת פינוי בגלל חוב של 7,000 דולרים. אולי המילה התמודדו גדולה בסיטואציה אליה נקלעו השניים, כי ספלינג לא נתנה לחובות לעצור את טירוף הקניות שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טורי ספלינג. Rodin Eckenroth/Getty Images, GettyImages
צרות צרורות. ספלינג דין מקדרמוט/GettyImages, Rodin Eckenroth/Getty Images

מקורב לשחקנית הכושלת סיפר ל-Page six שהיא הייתה בור ללא תחתית: "ההוצאות החודשיות שלה על הבית הגיעו ל-100 אלף דולרים. היא הייתה אוספת הכל, מבובות ועד "ביני בייביז". היה לה חדר בבית עם חבילות מרצפה עד תקרה, שהיא אפילו לא פתחה. חדר האמבטיה בבית היה עמוס בבגדים חדשים עם תוויות עליהם".

תוסיפו למותרות הוצאות על החיים עצמם, שכללו חשבונות רפואיים, בתי ספר פרטיים לחמישה ילדים וטיפולים וטרינריים לחזירים, נחשים ותוכים שהמשפחה רכשה ותקבלו, ובכן, קראוון.

למרות המצב הקשה אליו נקלעה, נראה שספלינג דוחה כל עזרה שמוצעת לה. אמה קנדי מצאה בית שיתאים לה ולילדיה, אולם טורי סירבה לעבור אליו והעדיפה להישאר במוטל הזול.

קנדי ספגה ביקורות קשות בתקופה האחרונה. בזמן שבתה היחידה מתגוררת בחדר זערורי עם חמישה ילדים, היא ממשיכה להינות מהכסף של בעלה המנוח ולאחרונה חזרה מטיול באירופה אליו יצאה עם חברה ניקי האסקל.

"אני אוהב את טורי, היא מקסימה. עם זאת, אני יודע שהיא יכולה להיות אישה קשה מאוד. קנדי מודאגת מאוד לגביה, אבל אמרה שמערכת היחסים ביניהן משתקמת והיא אופטימית מאוד".

למרות שאתרי הרכילות מעבר לים מלאים בשבועות האחרונים בתמונות לא מחמיאות, בלשון המעטה, של ספלינג וילדיה, יש מי שבטוחים שמדובר בהצגה.

"היא מביימת את הכל", סיפר מקורב ל-Page six. "טורי ודין עושים הכל כדי להישאר בכותרות, הכל נעשה בשם יחסי הציבור. הם שיטו באמצעי התקשורת לאורך כל הדרך והינדסו את כל הסיפורים על הנישואים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully