וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האשפוז המסתורי: טורי ספלינג שוחררה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 15:29

כוכבת "בוורלי הילס 90210" נצפתה בזמן שיצאה מבית החולים אחרי שאושפזה בעקבות מחלה מסתורית, כשגופה מלא בחבלות. וואלה! סלבס אינפוזיה

החיים מסרבים לתת לשחקנית שגילמה את דמותה של דונה מרטין ב-"בוורלי הילס 90210", טורי ספלינג, רגע אחד של נחת. רק בתחילת השנה נודע לעולם על הגירושים שלה, שאילצו אותה לעבור לגור במלון דרכים וקרוואן מעופש. בין פפראצי אחד לשני, היא גם הספיקה להתאשפז השבוע.

ספלינג סוף סוף שוחררה מבית החולים, אך בסרטון שפרסם מגזין Page Six בו השחקנית יוצאת מהאשפוז ומתניידת בעזרת כיסא גלגלים, היא לא נראית במיטבה. בנוסף לקושי הפיזי הניכר שלה לקום ולהיכנס לרכב שהגיע לאסוף אותה, אפשר גם לראות את חבלות על הידיים והפנים.

האשפוז של השחקנית הגיע בהפתעה: יום לפני כן היא הציגה חזות בריאה, חיונית ואפילו מרשימה בצילומים לקראת הפרויקט החדש שלה, שעל פי שמועות כנראה יהיה תוכנית ריאלטי חדשה בכיכובה.

המראה הנקי לעומת המראה המחוספס שהציגה במגורים בקרוואן ובמלון הדרכים העלו הרבה טענות שמדובר היה בעבודה בעיניים שנועדה לקדם את תוכנית הריאליטי. כשנשאלו מקורבים אלייה על הנושא הם אמרו: "טורי רוצה לחשוף את האמת שלה. היא במצב כלכלי מסובך ותשמח להכנסה נוספת, אבל תשמח לעשות יותר מתכנית ריאליטי ולמצוא הכנסה קבועה ויציבה יותר".

אם אתם צריכים הוכחה נוספת שהמצב הכלכלי שלה באמת בקרשים, חבר קרוב אליה סיפר שהיא שקלה לקחת חלק בתחרות הריקודים "רוקדים עם כוכבים", שידוע גם כניסיון האחרון להחיות מחדש קריירות שהלכו לעולמן.

וואלה! סלבס התאשפזה פעם אחרי שהחליקה על משולש פיצה ישן בחדר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully