וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקרה לכולנו? טורי ספלינג הצטלמה לפרוייקט סודי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 15:52

השחקנית וכוכבת הריאליטי שעברה להתגורר עם ילדיה בפארק קרוואנים מעופש, תועדה כשהצטלמה לפרוייקט סודי וזכתה למבול של ביקורת. וואלה! סלבס השרוף

השבועות האחרונים היו סוערים במיוחד אצל טורי ספלינג, שגילמה את דמותה של דונה מרטין בלהיט "בוורלי הילס 90210". ספלינג נפרדה מבעלה דין מקדרמוט ועברה להתגורר עם ילדיהם המשותפים בקרוואן מעופש. תמונות פפראצי של ספלינג, מהזן שמעורר רחמים, נפוצו עד מהרה ברשת והפכו לכתבות נוסח "עלייתה ונפילתה".

אלא שמה אתם יודעים, יש סיכוי שצלמי הפפראצי ידעו בדיוק לאן להגיע והכל היה מתוכנן מראש. השחקנית תועדה בלוס אנג'לס בסוף השבוע האחרון, כשהיא מוקפת בצוות צילום ונראית נהדר. המגבות שליוו אותה בקרוואן פינו את מקומן לטובת חליפת מכנסיים אדומה, ונראה שספלינג עבדה על כולנו ועשתה סיבוב כדי לקדם תכנית ריאליטי חדשה.

מקורבים לספלינג סיפרו ל-Daily mail שמדובר בהזדמנות נהדרת עבורה: "טורי רוצה לחשוף את האמת שלה. היא במצב כלכלי מסובך ותשמח להכנסה נוספת, אבל תשמח לעשות יותר מתכנית ריאליטי ולמצוא הכנסה קבועה ויציבה יותר".

חבר נוסף של ספלינג סיפר שהחלום שלה הוא להופיע ברוקדים עם כוכבים, התכנית אליה סלבס הולכים כדי למות. "יכול להיות שהשנה היא סוף סוף תעשה את זה. הרבה קולגות שלה מבוורלי הילס השתתפו בתכנית והם תומכים בה".

וואלה! סלבס עברה להתגורר במוטל כדי להתרחק מחולד המחמד שלה. הוא מיוחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully