וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יפה לקנא: צרות נוספות בחייה של כוכבת "בוורלי הילס"

16.7.2023 / 11:04

אחרי שנצפתה עוזבת אכסניית דרכים מעופשת יחד עם חמשת ילדיה, טורי ספלינג לא מצליחה למצוא שקט בחייה כשהצרות הכלכליות גודלות. וואלה! סלבס נחנקת

כנראה שחייה הסוערים של טורי ספלינג, מי שגילמה את דמותה של דונה מרטין ב-"בוורלי הילס 90210", לא מוצאים אפילו רגע דל של יציבות. כשברקע הגירושים הקשים מהשחקן הבוגדני דין מקדרמוט, ומוקדם יותר השבוע נצפתה ספלינג יחד עם ילדיה עוזבת אכסניית דרכים מעופשת בלוס אנג'לס, כעת סערה נוספת משתלטת על חייה.

לפי דיווח של PageSix, ספלינג מחייה את מערכת היחסים הסוערת שידעה סכסוך בלתי פוסק ומתוקשר עם אמה קנדי ספלינג. טורי שנמצאת לכאורה בבעיה כלכלית על רקע הגירושים הקשים, מקנאת ב-"פינוק היתר" שנותנת אמה למקורב של השתיים ג'וש פלאג. "מזה זמן רב שלטורי וקנדי מערכת יחסים מורכבת", אמר מקורב למשפחה ל-Daily Mail אמש (ש').

דין מקדרמוט, טורי ספלינג. GettyImages
לא הכל זוהר/GettyImages

עוד הוסיף המקורב כי "טורי לא יכולה שלא לקנא בתשומת הלב שמעניקה קנדי לג'וש". המקורב טען גם כי קנדי בת ה-77, מוציאה המון כסף על "מתנות מפוארות" הכוללות טולים ברחבי העולם לפלאג בן ה-37. למרות ההאשמות מקור דיווח למגזין כי אותן טענות "מגוכחות לחלוטין". עוד הוסיף כי "כל אחד משלם על עצמו". בחודש שעבר קנדי ​​וג'וש ביקרו יחד בווינה ובפריז, ומוקדם יותר החודש השניים נצפו במסע קניות סוער ברחובות לוס אנג'לס.

בראיון קנדי סיפרה: "אני אוהבת את הבת שלי ואני אתמוך בה בכל מה שהיא תעשה". זאת, לאחר שאמרה כי תתמוך בטורי גם כלכלית אם תצטרך.

וואלה! סלבס ענדה שרשרת שום נגד עין רעה טפו טפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully