וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שושלת: אחיה של טורי ספלינג מתייחס למצבה הבריאותי והכלכלי

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 16:24

הקואצ'ר רנדי ספלינג עושה מה שאחים טובים צריכים לעשות ותומך באחותו, כוכבת "בוורלי הילס 90210" טורי ספלינג, עם מילים חמות ואוהבות בזמן שהיא מתמודדת עם קשיים בריאותיים וכלכליים. וואלה! סלבס דם סמיך ממים

הקוצ'אר רנדי ספלינג הוא גם אחיה של השחקנית שגילמה את דמותה של דונה מרטין ב"בוורלי הילס 90210", טורי ספלינג. בימים אלה, כשאחותו עוברת תקופה לא פשוטה בין צרות כלכליות לאשפוז מדאיג בבית החולים, הוא לא שוכח לחזק אותה עם מילים יפות. חבל שלא עם כסף.

"אנחנו עדיין קרובים, ואני מאוד גאה בה", סיפר רנדי אתמול (ב') ל- People, "אני חושב שהיא בן אדם חזק מאוד, היא עמידה". אפשר לנחש מאיפה מגיעה ההערצה שלו כשמבינים שרנדי בן ה- 44 הוא אחיה הקטן של טורי, שגדולה ממנו בשש שנים.

השניים גדלו יחד בלוס אנג'לס יחד עם אמא שלהם קנדי ספלינג, ואביהם המנוח אהרון ספלינג, שהיה מפיק טלוויזיה. רנדי סיפר שהוא תמיד הסתכל על אחותו ולקח ממנה השראה בתור ילד קטן, אפילו שהפרשי הגילאים הקשו לפעמים: "הערצתי אותה. אני הייתי רוצה לראות סרטים מצויירים והיא הייתה רוצה לראות חדשות, אני בטוח שהייתי מעצבן אותה המון".

המילים החמות של רנדי כנראה הגיעו בדיוק בזמן לאחותו. הכוכבת כאמור חווה קשיים כלכליים שהתגלו אחרי תקופה בה נצפתה מתגוררת עם ילדיה בפארק קראוונים. אבל כאן לא נגמרו התלאות של שחקנית העבר, שהספיקה להתאשפז בבית החולים לכמעט שבוע בחודש אוגוסט וחזרה מבית החולים שהיא נראית חלשה ופצועה.

וואלה! סלבס ביקשה ליום הולדת עשר שק אגרוף ואכן, נולד לה אח קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully