וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק נעלם מהרשתות החברתיות. איך זה קשור לבריטני?

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 12:49

בספר של הזמרת בריטני ספריס, שיצא לפני כמעט שלושה חודשים, חשפה הכוכבת שהזמר ג'סטין טימברלייק גרם לה לעבור הפלה בזמן שהיו יחד, מידע שחירפן את המעריצים שחיפשו נקמה וגרמו לכוכב להיעלם מהרשתות החברתיות. וואלה! סלבס מסתתרת

האינסטגרם של ג'סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
האינסטגרם של ג'סטין טימברלייק/צילום מסך, אינסטגרם

היה קשה שלא להיות מופתעים אחרי שכוכבת הפופ בריטני ספירס חשפה בספרה החדש לא רק דברים על המאבק שלה בדרך אל החופש, אלא גם פרטים עסיסיים על מערכת היחסים שהייתה לה עם הזמר ג'סטין טימברלייק. ספירס סיפרה שהוא הכניס אותה להריון וביקש ממנה לעבור הפלה בלי שאף אחד ידע, ועד מהרה הרשתות החברתיות של הכוכב הוצפו בתגובות והודעות שנאה מאותו צבא מעריצים שדאג לשחרר אותה מהאפוטרופסות של אביה.

בהתחלה ניסה טימברלייק לחסום את האפשרות להגיב אך כשלושה חודשים אחרי המתקפה עליו, הוא התקפל ומחק לגמרי כל זכר למה שהיה פעם חשבון האינסטגרם שלו. "ג'סטין יצא בקרוב עם אלבום חדש, הוא מתכנן סיבוב הופעות ענק בארצות הברית ב- 2024", סיפר מקורב לכוכב ל- Page Six.

בספר שלה, "The Woman In Me", סיפרה ספירס את מה שקרה במהלך הזוגיות של השניים מהצד שלה: "חלמתי על לבנות משפחה. זאת הייתה הפתעה, אבל בשבילי, זאת לא הייתה טרגדיה. אהבתי את ג'סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה יום אחד. זה פשוט היה כל כך הרבה יותר מידי מוקדם ממה שציפיתי".

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/GettyImages

"הוא אמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו, שהיינו יותר מידי צעירים. אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה. אני לא יודעת אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה, אבל אם זה היה תלוי רק בי, הייתי עושה את זה. אבל ג'סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא", שיתפה.

אך לא רק בנושא הזה היא סיפקה לציבור פרטים חדשים לדוש בהם והזמרת דאגה לפתוח גם על שמועות הבגידה שהיו סביב הפרידה שלהם: "היו כמה פעמים במהלך מערכת היחסים שידעתי שג'סטין בגד בי. במיוחד כי הייתי כל כך מוקסמת ומאוהבת, שחררתי את זה, אפילו שהצהובונים התעקשו לדחוף לי את זה לפרצוף".

"בזמן שאן סינק היו בלונדון בשנת 2000 צלמים תפסו אותו עם מישהי ברכב, אבל אף פעם לא אמרתי על זה שום דבר. בזמנו היינו ביחד כבר שנה. הייתה פעם נוספת בה היינו בווגאס, ואחד מהרקדנים שלי שבילה איתו אמר לי שהוא הצביע לכיוונה של מישהי ואמר, "כן אחי עשיתי אותה אתמול", אני לא רוצה להגיד מי זאת הייתה בגלל שהיא מאוד מפורסמת ושהיא נשואה עם ילדים עכשיו. אני לא רוצה שהיא תרגיש רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הכוכבים היו במערכת יחסים אחד עם השנייה בין 1999 ועד 2002. אחרי שנפרדו הם הספיקו לצאת עם לא מעט אנשים עד שלבסוף שניהם התחתנו. טימבלייק נישא לג'סיקה בייל איתה הביא לעולם שני ילדים וספירס התחתנה עם קווין פדרליין איתו הביאה גם היא שני ילדים אבל לעומתו, היא לא בקשר עם אף אחד מהם, במיוחד אחרי שעברו לגור בהוואי עם אביהם ואשתו החדשה.

וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully