וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתחרו ראש בראש: קארדי בי הביסה את האקס

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 13:52

הראפרית קארדי בי נאלצה להופיע באותו במלון בו הופיע גם בעלה לשעבר, אופסט, וגם בדיוק באותו הזמן אך הרוויחה יותר ממנו. מה המספרים והאם הם חזרו אחד לשנייה אחרי המפגש בחגיגות השנה החדשה? וואלה! סלבס מיתולוגית

רגע לפני חגיגות הסילבסטר וכניסתה של שנת 2024 דיווחו הצהובונים שמעבר לים על הופעה שמעמידה את הראפרית קארדי בי ובעלה לשעבר, הראפר אופסט, בתחרות ראש בראש על אהבת הקהל כששניהם הופיעו באותו מלון במיאמי ובאותה השעה, ההבדל היחיד הוא האולם בו התקיימו ההופעות הנפרדות.

מקור שמעורבב עם הכספים סיפר ל- Page Six שהניצחון היה של קראדי, והוא היה מוחץ. הרווחים של הראפרית עמדו על 25 אלף דולר לערב, לעומת אופסט שהכניס רק 15 אלף דולר והוכיחה שהנקמה הטובה ביותר היא הצלחה.

למרות שהם נפרדו והיא הספיקה להצהיר שהם לא יחזרו אחד לשנייה בעבר, הראפרית עלתה לשידור חי בחשבון ה- X (לשעבר טוויטר) שלה, והודתה שהזוג הלא החלטי בילו יחד את ערב השנה החדשה: "אני רוצה שזה יהיה ברור לכם כי אתם מתחילים להניח הנחות ואני רוצה שתשמעו את זה ממקור ראשון. האם חגגתי במועדון עם האבא של הילדים שלי? כן. האם הוא זיין אותי? כן".

"אני אומרת שאנחנו לא ביחד עד שנפתור את הבעיות שלנו", סיכמה. כזכור, בחודש דצמבר האחרון הראפרית הודיעה בשידור חי בחשבון האינסטגרם שלה על הפרידה של השניים: "אני רוצה התחלה נקייה ל- 2024, שתהיה פתוחה. אני לא יודעת אני מתרגשת לקראת החיים החדשים שלי", לא נשמע שהיא טובה בלעמוד בהבטחות שלה לעצמה.

הזוג הלא יציב עברו יחד המון עליות ומורדות לאורך השנים, שכללו האשמות הדדיות בבגידה ולכלוכים אחד על השנייה ברשתות החברתיות. בסופו של דבר נראה שהם תמיד משלימים ובדרך נס הצליחו לשמור על הנישואים שלהם במשך חמשת השנים האחרונות, שכוללים גם שני ילדים משותפים: קולצ'ר ואחיה הקטן וואיב (Wave).

וואלה! סלבס חזרה לאקס הרעיל רק כי הוא האחמ"ש במאפייה השכונתית.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully